تلویزیون

معرفی تمام برنامه های نوروزی صدا و سیما در نوروز ۹۹ + زمان و ساعت دقیق پخش

معرفی تمام برنامه های نوروزی صدا و سیما در نوروز ۹۹ به همراه زمان و ساعت دقیق پخش برنامه ها همچنین اطلاعات تکمیلی درباره برنامه های ایام عید. همزمان با آغاز نوروز، شبکه‌های سیما با ویژه برنامه‌هایی جذاب و شاد، فیلم‌های شاخص سینمای ایران و جهان، سریال‌های طنز و درام و … به استقبال بهار ۹۹ می‌روند.

برنامه های نوروز ۹۹ در شبکه یک

مسابقه تلویزیونی «ایران»

مسابقه تلویزیونی «ایران» به کارگردانی سعید رضایت در ایام نوروز ۹۹ ، به صورت هر شبی و به صورت و با اتفاقات متنوع و جذاب روی آنتن می‌رود. سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون اجرای مسابقه تلویزیونی «ایران» را برعهده گرفته است. این مسابقه اولین تجربه مجری‌گری درخشانی پس از حدود دو دهه بازی در سینما و تلویزیون محسوب می‌شود.

«عیدانه دستپخت»

عیدانه دستپخت به تهیه‌کنندگی و اجرای سید‌وحید حسینی از روز اول فروردین روی آنتن می‌رود. مسابقه‌ای همراه با هیجان و لحظات زیبا که در نوروز هرشب پخش می‌شود.

برنامه های نوروز ۹۹ در شبکه دو

«مسابقه محله»

«مسابقه محله» عنوانی نام آشنا برای کودکان دیروز و امروز است که با تهیه کنندگی و اجرای مسعود روشن پژوه و اجرای مسابقه‌های جذاب و شاد در مناطق مختلف کشور در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۴:۳۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برنامه های نوروز ۹۹ در شبکه سه 

مسابقه «عصر جدید »

فصل دوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه رفته و قرار است همانند سال گذشته در ایام نوروز هر شب پخش شود.

 «اعجوبه ها»

«اعجوبه ها» به تهیه کنندگی گل محمدی و با مجری و دکور جدید در راستای نشان دادن توانمندی‌های کودکان و نوجوانان در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

برنامه های نوروز ۹۹ در شبکه پنج

مسابقه «پنج ستاره»

مسابقه «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی نوروز ۹۹ هر شب پخش می‌شود. جنگ شبانه «شب فیروزه ای» ویژه‌برنامه شبکه پنج سیما است که طبق سنوات قبل در ایام تعطیلات پخش می‌شود.

برنامه «قرنطینه» (شوخی با کرونا) با اجرای علی مشهدی در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج سیما بر روی آنتن می‌رود. شوخی با خبر، شایعات کرونا و حضور میهمانان مرتبط با موضوع کرونا و … بخش‌های این برنامه است.

برنامه های نوروز ۹۹ در شبکه نسیم

مجموعه «دورهمی»

برنامه ترکیبی «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که با دعوت از میهمانان و چهره‌های مختلف هر شب از اول فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود و باز پخش آن در ساعات ۶، ۱۱ و ۱۷ روز بعد خواهد بود.

 «شکرستان»

فصل جدید مجموعه انیمیشن «شکرستان» نیز نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. تاکنون حدود ۱۷ قسمت از این مجموعه آماده شده است. محور قصه‌های آن مربوط به مباحث روز موضوعات اجتماعی و سلامت است. همچنین مثل سال گذشته شهاب حسینی روایت آن را بر عهده دارد.

مسابقه «هوش برتر»

فصل دهم مسابقه «هوش برتر» از ۲۷ اسفندماه ساعت ۱۹ با اجرای افشین زی نوری روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این مسابقه که قرار است در ایام نوروز به صورت هر شبی روی آنتن برود، به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی تولید می‌شود و بازی‌های متفاوتی برای فصل جدید طراحی شده است. / برنامه های نوروزی صدا و سیما در نوروز ۹۹

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا