سبک زندگی

معرفی رنگ آبی کلاسیک رنگ سال ۲۰۲۰ + عکس

معرفی رنگ آبی کلاسیک رنگ سال ۲۰۲۰ به همراه عکس های رنگ آبی گرگ و میش همچنین اطلاعاتی درباره این رنگ و تحلیل آن را در این مطلب بخوانید. شرکت پنتون (Pantone) که هر سال رنگ مد سال را اعلام می‌کند رنگ آبی کلاسیک را برای مد سال ۲۰۲۰ معرفی کرده است که رنگی درخشان و پرقدرت است و پیش از این نیز در بسیاری از مواقع در تبلیغات از آن استفاده می‌شده است. این رنگ که مانند سایر رنگ‌های طیف آبی با رنگ‌های مختلفی ترکیب شده و قابلیت ست شدن با رنگ‌هایی مانند بنفش و سبزآبی و سفید را دارد در ساب ۲۰۲۰ در تبلیغات، صنایع مختلف و مد و لباس به کار خواهد رفت از نظر روانشناسی این رنگ نشان‌دهنده شاد زیستن و صلح و صداقت است. به طور قطع، برای تهیه هدایای تبلیغاتی نیز از رنگ سال ۲۰۲۰ استفاده می‌شود.

آبی کلاسیک رنگ سال ۲۰۲۰
آبی کلاسیک رنگ سال ۲۰۲۰

آبی کلاسیک رنگ سال جدید است که به تازگی در صنعت مد و پوشاک، صنایع مختلف و همچنین تبلیغات و بازاریابی مورداستفاده قرار می‌گیرد. اگر مطابق با تحولات روز هدایای تبلیغاتی خود را تهیه می‌کنید می‌توانید از آبی کلاسیک که رنگ سال ۲۰۲۰ است برای رنگ این هدایا الهام بگیرید.

تأثیر روانی آبی کلاسیک

تأثیر رنگ‌ها بر روحیه و احساسات انکارناپذیر است. با به‌کارگیری رنگ‌های مختلف می‌توان فضایی سازگار با روحیه هر شخص پدید آورد، زیرا رنگ‌ها تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر احساس افراد دارند. رنگ آبی یکی از محبو‌ب‌ترین رنگ‌های چرخه رنگ است که حس صلح و آرامش را با خود به همراه دارد. این رنگ که سمبلی از آسمان آبی و دریای بی‌کران در طبیعت بوده، در ذهن هر فردی فضایی افقی و گسترده را تداعی می‌کند. رنگ آبی به دلیل ملایمت، لطافت و انتقال حس مثبت یکی از رنگ‌های کاربری دکوراسیون داخلی است. با توجه به این‌که هر کدام از طیف‌های این رنگ دارای خاصیت روانشناختی متفاوتی هستند استفاده از آن‌ها با توجه به کارکرد فضا و سلیقه هر فرد صورت می‌گیرد. از آبی کلاسیک رنگ سال ۲۰۲۰ در تهیه انواع هدایای تبلیغاتی از جمله سررسید و ماگ تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود.

موراد کاربرد

از آبی کلاسیک در طراحی داخلی، صنایع گوناگون و مد و پوشاک استفاده می‌شود. در لباس‌های سال جدید از آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ استفاده شده و این رنگ را با نارنجی، طیف آبی از یاسی تا بنفش و… همراه می‌کنند. در صنایع تبلیغاتی برای بازاریابی و تهیه بنر تبلیغاتی از رنگ سال ۲۰۲۰ استفاده می‌کنند و همچنین برای تهیه و ساخت هدایای تبلیغاتی از آبی کلاسیک رنگ سال که رنگی با قدرت زیاد است الهام گرفته و در طراحی‌ها از آن استفاده می‌کنند. در طراحی داخلی نیز این رنگ بسیار پرکاربرد است. به‌کارگیری رنگ آبی در سالن پذیرایی بسیار کاربردی است. آبی

کلاسیک رنگ اجتماعی و برقراری ارتباط بوده و گرما و انرژی را به وجود می‌آورد. این رنگ تمایل به صحبت و گفت‌وگو را در افراد زنده می‌کند و با آرامش بخشی، موجب ایجاد حس صلح‌آمیز می‌شود. استفاده از طیف‌های تیره آبی که یکی از آن‌ها آبی کلاسیک رنگ سال است، احساسات گرم و پرنشاط را پدید می‌آورند. از آن‌جایی که آبی رنگ سردی است استفاده از رنگ‌هایی مانند نارنجی و قرمز در کنار آن به هدایا یا کالاها روح می‌بخشد و ترکیب رنگ زیبا و پویایی را ایجاد می‌کند. تمام طیف‌های رنگ آبی با رنگ سفید متناسب هستند و هم‌نشینی آن‌ها در کنار هم ترکیبی پاک، کلاسیک و دلنشین را ایجاد می‌کند.

رنگ مکمل آبی کلاسیک

چه رنگ‌هایی را می‌توان در کنار آبی کلاسیک به کار گرفت؟ در طراحی داخلی خانه و یا تهیه هدایای تبلیغاتی و همچنین در مد لازم است هماهنگی و همخوانی برای به‌کارگیری رنگ‌ها در کنار هم موردتوجه قرار گیرد. به خصوص در تبلیغات و هدایای تبلیغاتی این موضوع اهمیت دارد زیرا رنگ‌ها با افراد گفتگو کرده و احساسات آن‌ها را بر انگیخته می‌کنند. اگر هدف از تهیه هدایای نمایشگاهی و تبلیغات تأثیرگذاری برند باشد اهمیت این موضوع بیشتر روشن خواهد شد.

ترکیب با دیگر رنگ ها

ترکیب رنگ آبی، قرمز و زرد یکی از بهترین ترکیب‌بندی‌ها برای هماهنگی و ست کردن رنگ آبی با سایر رنگ‌ها است که قدرت آبی را حفظ کرده و اثرگذاری آن را بیشتر می‌کند. استفاده از سه رنگ آبی، قرمز و زرد در کنار یکدیگر در اتاق نشیمن به این اتاق جذابیت داده و روح زندگی را در آن جاری می‌سازد. به‌طورکلی ترکیب رنگ‌های گرم و سرد و تضاد توجه همگان را جلب می‌کند.

 ترکیب رنگ آبی کلاسیک با سفید

یکی دیگر از رنگ‌های که در ترکیب با آبی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و نتیجه‌ای شکیل دارد و هدایای تبلیغاتی را با زیبایی تمام به نمایش می‌گذارد استفاده از رنگ سفید در ترکیب با رنگ سال ۲۰۲۰ است. سفید صداقت را نمایش می‌دهد. آبی کلاسیک رنگ سال رنگی پرنشاط است و در کنار سفید حسی پرنشاط و لطیف را القا می‌کند که در تبلیغات تأثیرگذار خواهد بود و ظرافت و قدرت را توأمان به مخاطب نمایش می‌دهد. طیف‌های تیره آبی مانند آبی کلاسیک با ایجاد عمق و نقطه تمرکز درجلب توجه به نقطه خاصی استفاده می‌شوند. آبی تداعی‌کننده عناصر مهم طبیعت یعنی آسمان و آب است و به دلیل آرامشی که به انسان انتقال می‌دهد در تبلیغات مورد توجه قرار می‌گیرد.

بر این اساس ما نیز در صدد هستیم در ترکیب رنگ‌های هدایای تبلیغاتی خود به ویژه ست هدیه مدیریتی از رنگ سال استفاده کنیم. اگر شما هم این رنگ به نظرتان جذاب است حتما شنیدن نظرات شما به ما کمک خواهد کرد که هدایای ویژه‌ای تهیه کنیم.

آبی کلاسیک رنگ سال ۲۰۲۰
آبی کلاسیک رنگ سال ۲۰۲۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا