سبک زندگی

معرفی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۰ + عکس

در این مطلب قصد داریم زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۰ را معرفی کنیم. هر ساله بسیاری از سایت ها و مجلات معتبر اقدام به رای گیری برای انتخاب زیباترین زنان جهان می کنند. برآیند این انتخاب ها نامهایی می شوند که در اکثر رسانه ها منتشر شده اند.

بلا حدید

 

بلا حدید Bella Hadid مانکن آمریکایی در ۹ اکتبر ۱۹۹۶ به دنیا آمد.نام کامل او ایزابلا خیر حدید است. پدر او محمد حدید (تبار آمریکایی- فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل سابق است. جیجی حدید و انوار حدید خواهر و برادر او هستند که آنها هم در صنعت مدلینگ مشغول فعالیت می‌کنند.

حدید در سال ۲۰۱۵ با خواننده کانادایی د ویکند روابط عاشقانه‌ای را آغاز کرد و در دسامبر همان سال در یکی از ویدئوهای او ظاهر شد. از آن زمان تا به حال، آنها چندین بار از هم جدا شده و به هم بازگشته‌اند.

در سال ۲۰۱۹ یک جراح زیبایی به نام جولین دا سیلوا فهرست ۱۰ نفرهٔ «زیباترین زنان جهان از نظر محاسبات ریاضی» را منتشر کرد که بلا حدید در صدر آن قرار دارد. در تنظیم این فهرست نسبت طلایی و معیارهایی مثل فاصله چشم‌ها و گوش‌ها و طول و عرض صورت و نسبت آنها با یکدیگر مبنا قرار داده شده‌اند.

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا بازیگر شمهور هالیوود است. آلبا در سیزده سالگی کار خود به عنوان بازیگر را با بازیگری در فیلم‌های کمپ در ناکجا آباد و دنیای مخفی الکس مک در سال ۱۹۹۴ میلادی آغاز کرد.

او با با نقش آفرینی در برنامه تلویزیونی Dark Angel در سال‌های ۲۰۰۲–۲۰۰۰ به شهرت رسید. آلبا به‌طور پی در پی در بخش  Hot 100 مجله ماکسیم ظاهر شده‌است.

او همچنین در سال ۲۰۰۷ توسط مجله FHM به عنوان جذاب‌ترین زن جهان شناخته شد. عکس او همچنین چندین بار بروی جلد مجله پلی بوی نقش بسته‌است که در یک مورد باعث ایجاد یک پروندهٔ قضایی در این ارتباط شد.

اولیویا وایلد

اولیویا وایلد  Olivia Wilde مدل و بازیگر ایرلندی نبار سینما و تلویزیون، با نام اصلی اولیویا جِین کاکبرن  ۱۰ مارس ۱۹۸۴ به دنیا آمد. نخستین فعالیت او بازی در سریال او سی و سریال درام دانیال سیاه بود. او در سریال دکتر هاوس و فیلم علمی تخیلی ترون: میراث نیز ایفای نقش کرده‌است.

اولیویا وایلد تاکنون در فیلم‌هایی مثل دختر همسایه، آلفا داگ، توریستاس و فیلم کابوی و بیگانگان (Cowboys & Aliens) بازی کرده‌است. این بازیگر گیاهخوار بوده و عضو جامعه گیاهخواران آمریکا است.

اولیویا وایلد زیباترین زنان جهان درسال 2020
اولیویا وایلد زیباترین زنان جهان درسال ۲۰۲۰

 

 

 

 

مگان فاکس

مگان فاکس Megan Denise Fox مدل و بازیگر آمریکایی در  ۱۶ مه ۱۹۸۶به دنیا آمد. او حرفه بازیگری خود را در سال ۲۰۰۱ با چند نقش جزئی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. او همچنین نقشی در فیلم طنز تلویزیونی امید و ایمان نیز ایفا کرد. در سال ۲۰۰۴، اولین نقش اساسی خود را در فیلم طنز نوجوانان، به نام اعترافات درام یک ملکه نوجوان ایفا کرد. حرفه مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی در سال ۱۹۹۹ بدست آورد. فاکس همچنین به عنوان یکی از نمادهای جذابیت نیز مطرح شده‌است و در مجله‌هایی مانند ماکسیم و رولینگ استون و اف اچ ام ظاهر شده‌است.

مارگو رابی

مارگو الیز رابی Margot Elise Robbie بازیگر استرالیایی هالیوود در ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او در فیلم‌هایی نظیر دربارهٔ زمان، گرگ وال استریت، تمرکز، افسانه تارزان، جوخه انتحار، من تونیا هستم و روزی روزگاری در هالیوود ایفای نقش کرده‌است. در سال ۲۰۱۷، مجلهٔ تایم وی را جزوه یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد، و در سال ۲۰۱۹، او در بین فهرست پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفت.

مارگو رابی از زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۰
مارگو رابی از زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۰

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا