سریالسریال خارجی

معرفی سریال آمریکایی کوانتیکو + خلاصه داستان

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : Quantico یک سریال تلویزیونی آمریکایی هیجان انگیز درام است که از تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۵ تا ۳ آگوست ۲۰۱۸ تحت حمایت کمپانی پخش کننده آمریکایی (ABC) پخش شد. این سریال توسط جوشوا صفران ساخته شده است و استودیوی ABC کار تولید این سریال را انجام داده است.  پریانکا چوپرا، جاش هاپکینز، جیک مک‌لاگلین، اونجانی الیس، یاسمین المصری، جوهانا بردی، تیت الینگتن و… بازیگران این سریال هستند. این سریال در ۳ فصل و ۵۷ قسمت تولید شد و  زمان نمایش هر قسمت از آن حدود ۴۳ دقیقه است.

پریانکا چوپرا بازیگر مطرح بالیوود، نقش اصلی این سریال را ایفا کرده است. چوپرا اولین چهره برآمده از جنوب آسیا بود که در یک سریال تلویزیونی آمریکایی نقش اصلی ایفا کرد.  او در در این سریال نقش نقش یک افسر تازه نفس FBI به نام الکس پاریش را ایفا کرده که  که پس از فارغ التحصیلی در آکادمی اف بی آی به دایره اداری می پیوندد و به یک مظنون اصلی حمله تروریستی در ترمینال گراند مرکزی تبدیل می شود. Quantico در ابتدا دو جدول زمانی داشت: زمان حال، زمانی که پاریش برای اثبات بی گناهی خود از اسارت فرار می کند و گذشته، که او همراه همکاران و دوستانش در آکادمی آموزش می دید که در طی آن دوره جزئیاتی از زندگی فردی آنها را می‌فهمد. این سریال از وسط فصل دوم به بعد به یک جدول زمانی واحد تغییر یافت.

فصل اول سریال عمدتا در قسمت مرکزی شهر مونترال و کوانتیکو ساخته شد درحالیکه فصل دوم این سریال در نیویورک فیلمبرداری شد. بازی پریانکا چوپرا و سایر بازیگران این سریال نظرات مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرد اما با این وجود تغییرات زمانی، (فلش بک و فلش فوروارد) که کمی گیج کننده و دوگانه بود موجی از انتقادات را به دنبال داشت. این سریال در ۴ بخش از جشنواره «People’s Choice Awards» کاندیدای دریافت جایزه بود که پریانکا چوپرا در دو بخش موفق به دریافت جایزه شد: او جایزه محبوب‌ترین بازیگر زن در سری جدید سریال‌های تلویزیونی را در سال ۲۰۱۶ دریافت کرد و با دریافت این عنوان به اولین چهره از جنوب آسیا تبدیل شد که توانست این جایزه را دریافت کند و در سال ۲۰۱۷ جایزه محبوب‌ترین بازیگر سریال درام تلویزیونی را برای کوانتیکو دریافت کرد. در ۱۱ مه ۲۰۱۸ ، کمپانی  ABC ادامه این سریال را متوقف کرد.

سریال آمریکایی کوانتیکو

خلاصه داستان سریال آمریکایی کوانتیکو

الکس پاریش، عضو سابق اف بی آی، پس از یک حمله تروریستی به ترمینال گراند مرکزی، به یک مظنون اصلی تبدیل می شود و به جرم خیانت دستگیر می شود. در فلاش بک، او و همکارانش ( که هرکدام دلیل خاص خود برای پیوستن به اداره داشتند) را در آکادمی اف بی آی آموزش می‌بینند. در زمان حال، به رابطه پرتنش الکس پاریش با دوستانش پرداخته می‌شود درحالیکه که دائما در حال فرار کردن است و تلاش می‌کند که بی گناهی خود را ثابت کند.

سریال آمریکایی کوانتیکو

در فصل دوم ، ظاهراً پاریش توسط FBI اخراج شده است. در فلاش بک، پاریش به صورت مامور مخفی، در قالب یک نیروی تازه کار سیا در یک مزرعه کار می‌کند تا AIC ، که یک جناح سرکش در آژانس است را کشف کند. در زمان حال، یک بحران گروگانگیری در نشست G-20 در شهر نیویورک توسط جبهه آزادی شهروندان که یک گروه تروریستی آغاز می شود. دو هفته پس از بحران ، رئیس جمهور کلر هااس و مدیر CIA متیو کیز یک کارگروه مخفی CIA-FBI (به رهبری کلای هااس) تشکیل دادند تا هشت توطئه گر را که مخفیانه درگیر در بحران گروگانگیری بودند ، افشا کند.

سریال آمریکایی کوانتیکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا