سریالسریال خارجی

معرفی سریال ترکی روزگارانی در چکوروا به همراه خلاصه داستان

خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی روزگارانی در چکوروا همچنین ماجرای همه قسمت های سریال Time in Cukurova به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سریال زندگی در چکوروا محصول سال ۲۰۱۸ می باشد. ژانر این سریال درام رمانتیک است و به کارگردانی Murat Saracoglu و Faruk Teber ساخته شده است. این سریال با نام های Tierra amarga, Once Upon a Time in Cukurova در ترکیه شناخته می شود و جز بهترین مجموعه های تلویزیونی شبکه ATV ترکیه می باشد.

سریال ترکی روزگاری در چکوروا

خلاصه داستان سریال ترکی روزگاری در چکوروا

داستان این سریال به این شکل است که در حدود سال های ۱۹۷۰ میلادی در استانبول دو جوون که خودشون رو برای ازدواج حاضر میکردن با اتفاقی مواجه میشن که اصلا انتظارش رو نداشتن. ییلماز بخاطر زلیخا دست به قتل میزنه و مجبور به فرار میشه و زلیخا هم اونو تنها نمیذاره. دست تقدیر این دو رو به چوکوروا میکشونه. این دو جوون که با وجود تمام مشکلات مصمم بودن همچنان عاشق هم باشن ولی بعد از آشنایی با خانواده ی یامان که ارباب چوکوروا و صاحب مزارعی که ییلماز و زلیخا در اون کار میکردن بودن، همه چیز تا ابد عوض میشه.

این داستان داستان زندگی ییلمازی است که بخاطر عشقش قاتل شدن رو به جون میخره و داستان زلیخایی که بخاطر عشقش خودش رو مجبور به ازدواجی میکنه که نمیخواد و از طرفی داستان مادر ارباب “هونکار یامان” که برای حفظ گذشته ی پر زرق و برق و همچینین تنها پسرش میجنگه و اربابی که چنان عاشق زلیخا میشه که حتی حاضره برای بدست آوردن عشقش اونو اسیر کنه….

برای خواندن قسمت های قبلی این سریال اینجا کلیک کنید.


قسمت ۲۵۱ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا
قسمت ۲۵۱ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

قسمت ۲۵۱ سریال ترکیَ روزگارانی در چکوروا

زلیخا با دیدن مژگان که اسلحه به دست دارد شوکه می شود. او از مژگان میخواهد که آرام باشد و اسلحه را کنار بگذارد …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۵۰ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا
قسمت ۲۵۰ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

قسمت ۲۵۰ سریال ترکیَ روزگارانی در چکوروا

در خانه، هولیا با دمیر صحبت میکند و به او می‌گوید که به خاطر زندان انداختن زلیخا، انگشت نمای شهر شده است و از دمیر خواهش میکند که به خاطر بچه هایش، زلیخا را از زندان آزاد کند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۴۹ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا
قسمت ۲۴۹ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

قسمت ۲۴۹ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

ودات به شرکت دمیر می رود و می‌گوید که قصد خرید سهام او را دارد. دمیر مشکلی ندارد و آنها با هم قرار میگذارند که برای فردا کارهای اداری را انجام دهند. … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۸ سریال روزگاری در چکوروا

قسمت ۲۲۸ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

در انتهای فیلم مژگان رو به دوربین به دمیر می‌گوید که او تصور می‌کرد مژگان دیوانه است، اما حالا واقعیت را ببیند. دمیر با دیدن فیلم به شدت عصبانی می شود… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۲۵ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

قسمت ۱۲۵ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

گولتن نامه ای برای هولیا می آورد و هولیا بعد از باز کردن نامه متعجب می شود زیرا نامه را یکی از دوستانش که سه سال پیش فوت کرده آن زمان برایش ارسال کرده بود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۲۴ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

قسمت ۱۲۴ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

وقتی دمیر از خواب می شود، با دیدن سحر در کنار خودش شوکه می شود. همان لحظه ارجمند به خیال اینکه دمیر در اتاق تنهاست، وارد اتاق شده و او نیز غافلگیر می شود. … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۲۳ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

قسمت ۱۲۳ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

ثانیه و فادیک در حال هرس کردن گیاهان حیاط هستند. فادیک حسابی به خودش رسیده و روسری خود را نیز برداشته است. ثانیه با خنده به او طعنه می زند و میگوید که این کارهای او فایده ندارد زیرا ارجمند به او نگاه نمیکند… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۲۲ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

قسمت ۱۲۲ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

صبح روز بعد، هولیا و تکین سر قرار می روند. تکین سیمیت تازه خریده تا با هم صبحانه بخورند. او به هولیا میگوید که ایلماز اسلحه را کنار گذاشته است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۲۱ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

قسمت ۱۲۱ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

شب در خانه دمیر سر میز شام، ارجمند از اینکه دمیر او را سر زمین رها کرده گله میکند. سپس میگوید که شریک دمیر، ایلماز او را به شهر رسانده است و از کارخانه او تعریف میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۲۰ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

وقتی که دمیر متوجه می شود که ایلماز سهام جنگاور را خریده است، به شدت عصبانی می شود و بدون توجه به ارجمند، سوار ماشین شده و آنجا را ترک میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱۹ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

در خانه، ارجمند در مورد راه اندازی کسب و کار خودش در خارج صحبت میکند. هولیا دمیر را کنار کشیده و می‌گوید که مطمئن است ارجمند از آنها پول میخواهد و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱۸ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

زلیخا در حال بازی و غذا دادن به عدنان است و دمیر به آنها نگاه میکند. زلیخا از دمیر گلایه میکند و میگوید که نگران خورد و خوراک بچه است و همیشه به او فکر میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱۷ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

ایلماز و مژگان در ردیف اول سینمای رو باز نشسته و مشغول صحبت در باره بازیگران هستند و بگو و بخند میکنند. دمیر و زلیخا از راه رسیده و ردیف های عقب تر می نشینند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱۶ سریال روزگارانی در چکوروا

زلیخا در اتاق دراز کشیده و لباس عدنان را نوازش میکند. کمی بعد، سحر به اتاق او می رود و بابت جدا کردن عدنان از او با زلیخا همدردی میکند و کار آنها را اشتباه می داند  … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱۵ سریال ترکی روزگارانی در چکوروا

صبح وقتی که تکین به سمت خانه برمی‌گردد، یه شب قبل و بودن هولیا در کنار خودش فکر میکند. هولیا نیز در راه برگشت به گلی که تکین به او داده بود نگاه میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱۴ سریال روزگارانی در چکوروا

گولتن در خانه مشغول گریه است و ثانیه پیش او می رود. او علت گریه گولتن را میپرسد و گولتن میگوید که زلیخا به او تهمت زده و تصور میکند که نامه را به ایلماز نداده است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا