سریالسریال خارجی

معرفی سریال ترکی گودال Çukur + اسامی بازیگران و داستان | خلاصه داستان قسمت آخر

معرفی سریال ترکی گودال Çukur به همراه اسامی بازیگران و خلاصه داستان همچنین خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی گودال یا چوکور در این مطلب. نام این سریال به فارسی “گودال” است. ساخت سریال ترکی چوکور (گودال) از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند احتمال اینکه این سریال در فصل های دیگر نیز ادامه پیدا کند زیاد است.

معرفی سریال ترکی گودال Çukur
معرفی سریال ترکی گودال Çukur

اسامی بازیگران و نقش ها

Dilan Çiçek Deniz دیلان دنیز در نقش Sena Koçovali سنا

Erkan Kolçak Köstendil ارکان کولاک در نقش Vartolu Saadettin وارتلو

Ercan Kesal ارکان کسال در نقش Idris Koçovali ادریس

Öner Erkan اونور ارکان در نقش Selim Koçovali سلیم

erihan Savas داریهان ساواش ر نقش Sultan Koçovali سلطان

Riza Kocaoglu رضا کوچغلو در نقش Aliço الیکو

Ugur Yildiran اوگور ییلدیران در نقش Kemal کمال

داستان سریال

خلاصه قصه این سریال درباره خانواده ای مشهور در ترکیه است. کنترل یکی از پردرد سر ترین محله های استانبول یعنی چوقور (گودال) در دست خانواده ی کوچوآ است و مردی به نام ادریس با فرزندانش انجا را اداره می کند.

مهم ترین قانون این خانواده این است که اجازه پخش مصرف مواد مخدر به هیچیک از باندهای قاچاق و خرده پاهای فروشنده مواد را نمی دهند. در این میان گروهی به عنوان رقیب که روی این محله نظر منفی دارند و می خواهند این قانون (توزیع انحصاری مواد مخدر) را بشکنند. این رقابت باعث می شود که نظم حاکم در محله به هم خورده و مبارزه ای بین آنها به وجود بیاید. این رقابت تلفات زیادی داشته و کشته های برجای می گذارد.

در این بین یاماچ با دختری به نام ثنا آشنا می شود که عشق و عاشقی آنها به خاطر انتقام و خانواده کوچوا دچار مشکلاتی می شود…

زمان پخش

این سریال دوشنبه ها از شبکه شو تی وی پخش می شود و از شبکه ماه تی وی هم پخش آن بزودی شروع می شود. این سریال در دو فضل و ۶۷ قسمت ساخته شده است.

عکس بازیگران

 

⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا