سینماسینمای‌ایران

معرفی فیلم استخراج Extraction با حضور گلشیفته فراهانی + داستان و بازیگران

معرفی فیلم استخراج Extraction با حضور گلشیفته فراهانی به همراه داستان و بازیگران فیلم Extraction همچنین اطلاعات تکمیلی از این فیلم در این مطلب. فیلم  استخراج جدیدترین فیلم با بازی گلشیفته فراهانی بازیگر مهاجرت رده ایرانی است. این فیلم در ۲۴ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی یا ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه نتفلیکس منتشر می شود.

فیلمی متفاوت نسبت به کارهای قبلی کریس همسورث است، البته متفاوت از نوع خوب و شک نکنید که عاشق آن خواهید شد. حال از آنجا که مدت زمـان خیلی زیادی تا انتشار این فیلم عنوان مهیج باقی نمانده، وبسایت USA Today نخستین تصاویر رسمی از آن را منتشر کرده تا طرفداران بتوانند نخستین نگاه رسمی خودشان را به ستـاره‌های اصلی فیلم داشته باشند.

معرفی فیلم استخراج Extraction
معرفی فیلم استخراج Extraction

کارگردانی فیلم Extraction بر عهده سم هارگریو  است. این فیلم اولین فیلم سینمایی است که او کارگردانی کرده است! سم هارگریو بیشتر برای انجام بدلکاری در فیلم‌ های اکشن از جمله بدلکاری کریس ایوانز در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. این فیلم داستان یک مزدور به‌ نام ریک با بازی کریس همسورث را روایت می‌ کند که این شخص شغلی را می‌ پذیرد که طبق آن بایسنی پسر یک تاجر را از داکا نجات دهد و…

اسامی بازیگران

کریس همسورث ، دیوید هاربر ، رودرکش جیسول ، گلشیفته فراهانی ، درک لوک ، مانوج باجپایی ، راندیپ هودا ، پانکاج تریپاتی ، مارک دوناتو ، فی مسترسون ، پراشانت نارایانان ، سهیل نایر ، جی علی ، گتانجالی تاپا و همچنین میر ساروار از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extraction حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ اند.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا