سینماسینمای‌جهان

رکوردشکنی «راز جنایت» با حضور آدام سندلر و جنیفر آنیستون

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

فیلم راز جنایت جدیدترین اثر آدام سندلر و جنیفر آنیستون رکورد مشاهده در سرویس آنلاین نتفلیکس را شکست. طبق اعلام حساب توییتری این شرکت طی سه روز ابتدایی پخش این فیلم نزدیک به ۳۱ میلیون نفر آن را مشاهده کرده‌اند.

 

یک سخنگوی شرکت نتفلیکس اعلام کرد آمار اعلام شده در اکانت توییتر این شرکت دقیق بوده و این شرکت تنها شمارش ۷۰ درصد از تماشاگران این فیلم را انجام داده و احتمال افزایش تعداد بینندگان این فیلم وجود دارد.

نتفلیکس در سال ۲۰۱۵ برای بازی در ۴ فیلم با آدام سندلر قرارداد بست و در سال ۲۰۱۷ این قرارداد را برای ۴ فیلم دیگر تمدید کرد. برای ناظران عجیب بود که چرا نتفلیکس در سال‌هایی که فروش فیلم‌های آدام سندلر با افت مواجه شده است برای امضای این قرارداد با این کمدین اقدام کرده است. اگر اعدادی که توسط حساب کاربری توییتر نتفلیکس اعلام شده صحیح باشد، فیلم‌های این کمدین هنوز پرطرفدار است؛ حداقل در نتفلیکس.

سندلر در مصاحبه‌ای درمورد جدیدترین فیلمش که با دوست قدیمی‌اش جنیفر آنیستون در آن همبازی بود گفت: «سخت‌ترین قسمت این فیلم آن لحظه بود که مجبور بودم صحنه‌ای رمانتیک را با یکی از قدیمی‌ترین دوستانم اجرا کنم. چیز جالبی نبود. همسرم و فرزندانم بارها در این مورد با من و جنیفر شوخی کرده‌اند و هنوز هم ما را بابت آن صحنه دست می‌اندازند.»

جنیفر آنیستون هم درمورد این صحنه از فیلم گفت: «این یک کار تیمی خیلی خوب بود اما آن صحنه خیلی ضایع بود. مخصوصا برای من و آدام که مدت‌هاست با یکدیگر دوست صمیمی هستیم.»

این فیلم درمورد زوجی است که مدت زیادی با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و زمانی که در قایق مسافرتی یک میلیاردر مهمان او هستند، متهم به قتل او می‌شوند.

«راز جنایت» دومین فیلمی است که طی آن جنیفر آنیستون و آدام سندلر همبازی می‌شوند. آنها در سال ۲۰۱۱ در فیلم «Just Go With It» نیز کنار یکدیگر بازی کرده‌ بودند.

این دو اعلام کردند شناخت طولانی‌مدت از یکدیگر باعث می‌شود وقتی با هم کار می‌کنند، همه چیز آسان‌تر پیش برود: «دوست داریم به همه چیز بخندیم و از کار با یکدیگر لذت ببریم. با همدیگر همکاری می‌کنیم و همین همه چیز را آسان‌ و بامزه می‌کند.»

جنیفر آنیستون و آدام سندلر در کنار یکدیگر چرا «راز جنایت» نتفلیکس پرطرفدار شد؟

این شرکت که در ماه‌های اخیر سریال‌ها و فیلم‌های بسیار موفقی تولید کرده، اعلام کرد که این رای‌گیری به صورت مخفی بوده و قصد اعلام اسامی شرکت‌کنندگان در آن را ندارد.

طی یکی از آخرین اظهارات مدیران این شرکت، فیلم «Triple Frontier» با حضور بن افلک که توسط نتفلیکس تولید شده، در اولین هفته که روی سرویس آنلاین این شرکت قرار گرفت، بیش از ۵۲ میلیون بیننده داشته است. همچنین سریال «The Umbrella Academy» که توسط این شرکت تولید شده در هفته اول بیش از ۴۵ میلیون بیننده داشته است.

منابع: فاکس، آسوشیتدپرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا