سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم علاالدین ۲ Aladdin + بازیگران، داستان | زمان اکران و پخش

در این مطلب به معرفی فیلم علاالدین ۲ Aladdin پرداخته ایم. به دنبال موفقیت تجاری نسخه بازسازی شده دیزنی از انیمیشن کلاسیک محبوب خود یعنی «علاالدین»، این کمپانی تصمیم به ساخت قسمت دوم آن بر مبنای فیلمنامه‌ای از جان گتینز و آندریا برلوف گرفته است.

معرفی فیلم علاالدین 2 Aladdin
معرفی فیلم علاالدین ۲ Aladdin

منابع داخلی خبر داده‌اند این پروژه فعلا در مراحل مقدماتی خود به سر می‌برد، اما ظاهرا دست اندرکاران این فیلم جدید بعد از ۶ ماه بحث و گفتگو درباره خط روایی داستان آن به نتیجه رسیده‌اند.

دانا لین و جاناتان آیریخ که تهیه‌کنندگی نسخه اول این لایواکشن بر عهده داشتند، کار تولید این دنباله جدید را انجام می‌دهند.

هنوز معلوم نیست که آیا گای ریچی، کارگردان نسخه سال ۲۰۱۹، برای هدایت قسمت دوم «علاالدین» باز می‌گردد یا نه. تهیه‌کنندگان امیدوارند که بتوانند ستارگان قسمت اول همچون ویل اسمیت، مینا مسعود و نائومی اسکات را نیز به پروژه اضافه کنند. البته گفته شده است که دیزنی تا زمانی که فیلمنامه این کار به طور کامل آماده نشود به دنبال جذب بازیگران نخواهد رفت.

همچنین مشخص شده که «علاالدین ۲» برای اکران در سالن‌های سینما ساخته می‌شود و پروژه سرویس آنلاین کمپانی دیزنی نیست.

لایواکشن «علاالدین»(۲۰۱۹) که بر اساس انیمشنی به همین نام، محصول ۱۹۹۲ ساخته شد با فروشی خیره‌کننده خود به ۳ بازسازی دیگر دیزنی یعنی «شیرشاه»، «دیو و دلبر» و «آلیس در سرزمین عجایب» پیوست که همگی فروشی بالای یک میلیارد دلار داشته‌اند.

دست‌اندرکاران این پروژه بعد از این درخشش می‌دانستند که مخاطبان تشنه دنباله‌ای بر این فیلم هستند، اما آنها همچنین از حساسیت گام برداشتن در مسیر درست آگاه بودند، بنابراین ایده‌های گوناگونی از نویسندگان مختلف برای ادامه داستان بررسی شد تا در نهایت قصه گتینز و برلوف مورد قبول واقع شد.

جان گاتینز برای نگارش فیلمنامه «پرواز» با بازی دنزل واشنگتن، نامزد جایزه اسکار شده و اخیرا فیلم ابرقهرمانی «پاور رنجرز» را برای لاینزگیت کار کرده است.

«آشپزخانه»(۲۰۱۹)، «بی‌خواب»(۲۰۱۷) و «مستقیم از کامپتن»(۲۰۱۵) همگی از آثار آندریا برلوف هستند که این آخری نامزدی جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برای او به همراه داشت.


⇐ در لینک برچسب های فیلم جدید خارجی و باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ آخرین مطالب را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا