سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم های جدید آمیتاب بچن

تبریک آبیشک بچن به پدرش به خاطر 50 سال فعالیت در سینما

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : آمیتاب بچن، اسطوره تکرار نشدنی سینمای هند فعالیت خود را با فیلم «سات هندوستانی» در سینما آغاز کرد. این فیلم ۵۰ سال قبل در تاریخ ۷ نوامبر سال ۱۹۶۹ نمایش داده شد.

۵۰ سال از فعالیت آمیتاب بچن در سینما گذشت

اکنون ۵۰ سال از فعالیت مداوم و موفق بچن بزرگ در بالیوود می‌گذرد و پسرش آبیشک که او هم بازیگر شناخته شده‌ای است به همین مناسب در صفحه‌ی شخصی خود یکی ازعکس‌های قدیمی‌شان را همراه با پست احساسی‌ درمورد دستاوردهای پدرش منتشر کرد. پست او این چنین بود: «نه فقط به عنوان پسر شما، بلکه به عنوان یک بازیگر و یکی از طرفداران… لطف خدا شامل حال ما شده که شاهد بزرگی شما باشیم! درمورد شما چیزهای زیادی قابل تحسین است و خیلی چیزها از شما می‌توان آموخت و نسبت به شما باید قدردران چیزهای بسیاری زیادی بود. چندین نسل از دوستداران و عاشقان سینما ابراز می‌کنند که در دوره بچن زندگی‌ کرده‌اند!!! پدر به خاطر پشت سر گذاشتن ۵۰ سال فعالیت در صنعت فیلم و سینما به تو تبریک می‌گویم. و حالا منتظر ۵۰ سال بعدی هستیم! دوستت دارم.»

آبیشک در کنار پست خود عکسی از ایام جوانی پدرش را منتشر کرد روزهایی که بچن بزرگ در تقلا برای پیدا کردن جایگاه خود در بالیوود بود. طرفداران بچن بزرگ به سرعت به پست آبیشک واکنش نشان دادند و آمیتاب را یک افسانه و الهام بختش نامیدند.

آمیتاب بچن در دهه ۱۹۷۰ با فیلم‌هایی همچون «زنجیر»، «دیوار» و «شعله» به شهرت رسید و به او به خاطر کاراکترهایش لقب «مرد جوان عصبی» داده شد. او را همچنین شاهنشاه بالیوود خطاب می‌کنند. آمیتاب بچن جوایز متعددی از فستیوال‌های گوناگون دریافت کرده و یکی از چهره‌های تراز اول سینمای جهان نامیده شده است.

این بازیگر ۷۷ ساله هنوز در صنعت سینمای هند بازیگر فعالی است درصورتی که تمام هم دور‌ه‌‌های او بسیار کم رنگ شده‌اند. امسال فیلم «بدلا» از این بازیگر کهنه کار اکران شد و چند فیلم در دست دارد که یکی از آنها یک تریلر رازآلود به نام «چهره» است که در آن با عمران هاشمی همبازی شده است. فیلم کمدی درام «گولابو سیتابو» کار دیگری است که در دست دارد و ایوشمان کورانا همبازی او در این فیلم است. فیلم اکشن درام سوپرهیرو «Brahmastra» فیلم دیگر اوست که در آن با رنبیر کاپور و عالیا بات همبازی شده و اوایل سال آینده میلادی اکران خواهد شد. همچنین قرار است در فیلمی درام به نام «Jhund» بازی کند.

اخیرا جشن دیوالی (عید هندی‌ها) را پشت سر گذاشتیم و امسال بچن‌ها یک جشن بزرگ در خانه خود ترتیب داده بودند که چهر‌ه‌های مطرح بسیاری مهمان آنها بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا