سینماسینمای‌ایران

معرفی فیلم قهرمان اصغر فرهادی | داستان و بازیگران فیلم قهرمان + زمان اکران

معرفی فیلم قهرمان اصغر فرهادی به همراه داستان و بازیگران فیلم قهرمان همچنین زمان اکران این فیلم به همراه جدیدترین اطلاعات و خبرها در همین مطلب. به نقل از ددلاین، اصغر فرهادی ، کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار در حال تولید فیلم جدید خود با نام یک قهرمان است. پروژه فارسی زبان فرهادی قرار است در تابستان آینده در شهر شیراز وارد مراحل پیش تولید شود.

مدتی پیش بود که اعلام شد اصغر فرهادی قصد ساخت فیلم تازه ای با نام قهرمان را دارد. در همان زمان نیز اعلام شد این فیلم سینمایی در ایران جلوی دوربین خواهد رفت؛ همچنین اعلام شد که این فیلم ایرانی در شهر شیراز جلوی دوربین خواهد رفت. تهیه فیلم سینمایی قهرمان بر عهده الکساندر ماله گی و اصغر فرهادی خواهد بود.

همچنین سایت سینه ‌یوروپ اعلام کرد قهرمان ، آخرین اثر اصغر فرهادی در کنار اثری از کلر دنی و اورسلا میر آثاری خواهند بود که شبکه آرته فرانسه در سال ۲۰۲۰ میلادی روی آنها سرمایه گذاری می کند! در این گزارش، این چنین آمده است:

قهرمان آخرین اثر اصغر فرهادی هم توسط بخش سینمایی شبکه آرته فرانسه انتخاب شده است. این فیلمساز با این اثر به کشور خود باز می ‌گردد تا دوباره تحلیلی از جامعه ایرانی ارائه دهد که مایه‌ هایی از یک تریلر روانشاسانه را هم در خود دارد. “

پس از انتشار اخبار ابتدایی در باب فیلم سینمایی قهرمان ، شایعه هایی درباره این فیلم سینمایی مطرح شد! بنابر اعلام ثمین مهاجرانی ، پروسه پیش تولید فیلم سینمایی قهرمان در سال ۱۳۹۹ شمسی آغاز خواهد شد. اما در جدیدترین خبر منتشر شده مطلع شدیم امیر جدیدی، محسن تنابنده و رعنا آزادی ور به عنوان بازیگران نقش‌ های اصلی این فیلم قطعی شده‌ اند و این روزها مشغول دور خوانی فیلمنامه هستند.

البته پیش از این نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار برای دو نقش اول فیلم قهرمان انتخاب شده بودند و حتی چند ماه با گروه تمرین کردند، اما به دلایلی از این فیلم کنار گذاشته شدند! البته خبرهایی مبنی بر اینکه اصغر فرهادی در فیلم تازه خود با بازیگرانی تازه، یعنی بازیگرانی که تا به حال با وی کار نکرده اند، همکاری خواهد داشت، به گوش رسیده است!

اصغر فرهادی سابقه ساخت فیلم هایی هم چون ” شهر زیبا ” ، ” چهارشنبه سوری ” ، ” جدایی نادر از سیمین ” ، ” درباره الی ” ، ” فروشنده ” ، ” همه می دانند ” و ” گذشته ” را در کارنامه هنری خود دارد. اصغر فرهادی با فیلم های ” جدایی نادر از سیمین ” و ” فروشنده ” توانست به عنوان برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان انتخاب شود!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا