تلویزیون

معرفی مهمان امشب دورهمی پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹ + بیوگرافی | زمان پخش برنامه

مهمان امشب دورهمی پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹ کیست همراه بیوگرافی کامل و اطلاعات تکمیلی مهمان پنجشنبه شب دورهمی با اجرای مهران مدیری در شبکه نسیم. بعد از پایان تعطیلات نوروزی، دورهمی به روال سابق خود برگشت و مجددا در شب های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن می رود.

مهمان امشب دورهمی پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹
مهمان امشب دورهمی پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹

دورهمی در نوروز با دعوت از بازیگران و خوانندگان شناخته شده، یکی از برنامه های پر مخاطب تلویزیون بوده است. صحبت های مهران مدیری و مونولوگ های کنایه دار او در این برنامه که به صورت طنز بیان می شد، واکنش های زیادی را به همراه داشت.

بعد از اعتراضات در فضای مجازی به دلیل حضور تماشاچیان در محل ضبط دورهمی در روزهای شیوع ویروس کرونا، دست اندرکاران این برنامه و مهران مدیری تصمیم گرفتند تا ادامه ضبط در شب های نوروز بدون حضور تماشاچان باشد. در دو شب اخیر اما تصاویری از تماشاچیان در بین برنامه پخش می شد! در توضیح، زیرنویسی روی صفحه نمایش داده شد که نوشته بود «تصاویر تماشاچیان آرشیوی است»

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های نوروز روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه مطابق ساعت قبلی یعنی ۲۲ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا