سینماسینمای‌جهان

معرفی کامل فیلم منشی با موضوع آزار جنسی

شماری از سالن‌های سینما در آمریکا و مشخصاً در تگزاس بازگشایی شده اما در حالی که پاندمی ویروس کرونا هنوز ادامه دارد، آمار فروش فیلم‌ها هنوز ابهام را در مورد سرنوشت سالن‌های سینما پس از بازگشایی با چند فیلم بزرگ برطرف نمی‌کند.

با وجود مقررات فاصله‌گیری اجتماعی، فروش سالن‌های سینما همچنان بسیار کمتر از درایو-این‌هاست. فیلم اکشن “بلادشات” (Bloodshot) سونی با بازی “وین دیزل” که قرار بود اواسط ماه مارس اکران شود اما به صورت دیجیتال عرضه شد، در بعضی سالن‌ها بیش از “تور جهانی ترول‌ها” (Trolls World Tour) که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در شبکه‌ی نمایش خانگی شد بلیت‌فروشی کرده است. این بدان معناست که شاید فیلم‌های اکشن برای سینماروهای جسور مناسبت‌تر باشد نسبت به خانواده‌ها و فرزندان‌شان.

“ترول‌ها” در هفته‌ی گذشته همچنان صدرنشین فروشگاه‌های آمازون و فندنگونو بود اما در سرویس اسپکترم در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. این فیلم با احتساب فروش خارجی می‌تواند رکورد ۱۵۰ میلیون دلاری یا بیشتر را ثبت کرده باشد. سهم ۸۰ درصدی استودیوها از سرویس‌های دیجیتال ارائه‌ی محتوا ممکن است “ترول‌ها” را بدون اکران در سالن‌های سینما به سوددهی برساند.

​به گزارش ۳۰نما، در فهرست‌ پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته‌ی گذشته دو عنوان حضور غیرمنتظره دارند. “منشی” (The Assistant) به کارگردانی “کیتی گرین” در آیتونز رده‌ی دوم را تصاحب کرده است. این درام جشنواره‌ای در مورد یک منشی نیویورکی رئیسی که به زنان آزار جنسی می‌رساند، در ماه فوریه و اوایل مارس در سالن‌های سینما اکران شد و ۱.۱ میلیون دلار فروخت.

جولیا گارنر” ستاره‌ی سریال “اوزارک” (Ozark) یکی از عوامل جذابیت “منشی” برای مخاطبین بوده و قرار گرفتن در رتبه‌ی دوم آیتونز نشان از بازخوردهای مثبت دارد. از طرفی ثابت می‌کند که فیلم‌های درام مستقل در سرویس‌های وی‌اودی هم کاری از پیش می‌برند.

“رابرت بروس” (رابرت بروس) بدون آنکه در سالن‌های سینما اکران شده باشد این هفته در رتبه‌ی ششم اسپکترم فیلم‌های اجاره‌ای قرار گرفت. در اسپین‌آف شخصیت “شجاع‌دل” (Braveheart) بازیگر بریتانیایی “اگنش مکفایدن” نقش اصلی را بازی کرده و با همکاری “اریک بلگاو” فیلمنامه را به نگارش درآورده است. این فیلم به کارگردانی “ریچارد گری” در دیگر فهرست‌ها هم حاضر است. از سوی دیگر فیلم “سونیک خارپشت” (Sonic the Hedgehog) پارامونت پس از کاهش قیمت همچنان به جلب توجه ادامه می‌دهد. فیلم “عکس” (The Photograph) نیز که به تازگی عرضه شده در فهرست فندنگونو در رتبه‌های بالا ایستاد.

“زندگی پرخطر” (Dangerous Lives) یکی از عناوین اریجینال جدید نت‌فلیکس است که در صدر فهرست تمامی عناوین شبکه قرار گرفته است. در رتبه‌ی چهارم این سرویس نیز درام حقوقی “تمام روز و یک شب” (All Day and a Night) “نینا جیکوبسن” جای گرفته است. فیلم‌ تحسین‌شده‌ی “نیمه‌ی آن” (The Half of It) به کارگردانی “آلیس وون و مستند “قتل تا رحم” (Murder to Mercy) نیز رتبه‌های بالاتر را اشغال کردند. کمدی “شوخی با دیک و جین” (Fun With Dick & Jane) با بازی “جیم کری” هم ناگهان سر برآورده و در رتبه‌ی دهم پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا