سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش سریال ملکه گدایان از شبکه نمایش خانگی

ملکه گدایان کی پخش می شود؟ زمان پخش سریال ملکه گدایان از شبکه نمایش خانگی به همراه نکاتی از پخش این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده. «ملکه گدایان» دومین سریال سهیلی‌‌زاده در شبکه خانگی پس از سریال مانکن به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی در ژانر ملودرام معمایی است.

زمان پخش سریال ملکه گدایان
زمان پخش سریال ملکه گدایان

این سریال در دو فصل ۱۵ قسمتی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده برای شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید خواهد شد. باران کوثری پیش از این تجربه بازی در سریال «دندون طلا» و سریال پر مخاطب «صاحبدلان» را در کارنامه دارد و «ملکه گدایان» حضور مجددش در یک سریال پس از پنج سال است. رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی از تهیه‌کنندگان این سریال هستند، همچنین ایرج محمدی به عنوان مشاور این سریال را همراهی می کند.

حسین سهیلی‌زاده کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۳۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار حسین سهیلی‌زاده می‌توان به کارگردانی سریال پریا، سریال فاصله‌ها و سریال آوای باران اشاره کرد.

حسین سهیلی‌زاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۸۰ در ۴۱ سالگی در سریال رستوران خانوادگی به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پریا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین سهیلی‌زاده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید اسماعیل‌خانی، مریم سعادت، شهره سلطانی و کوروش تهامی را تجربه کرد.

حسین سهیلی‌زاده در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در ۲ سریال مهم تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم حسین سهیلی‌زاده در این سال، فعالیت در سریال پریا به عنوان کارگردان و فعالیت در سریال مرز خوشبختی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا