اخبار داغ

مهاجرت کیمیا علیزاده به هلند حقیقت دارد؟ + عکس

در این مطلب، درباره خبر مهاجرت کیمیا علیزاده به هلند به بررسی خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. برخی خبرها از این حکایت دارد که کیمیا علیزاده تنها زن مدال‌ آور ایران در تاریخ بازی‌ های المپیک، قصد دارد در بازی‌های المپیک توکیو برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند! علیزاده در خارج از کشور به سر می برد و قصد بازگشت به ایران را ندارد.

چندی پیش کیمیا علیزاده ، دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک ۲۰۱۶ میلادی ریو و نقره و برنز جهان در رقابت‌ های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان ایران غایب بود و کادر فنی تیم ملی دلیل این موضوع را آسیب دیدگی این ورزشکار عنوان کردند! و حتی این صحبت از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد که علیزاده به شرط رسیدن به شرایط ایده آل می‌ تواند راهی اردوی تیم ملی تکواندو شود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند. اما بر خلاف این ادعاها، علیزاده راهی کشور هلند شده است و تمرینات آماده سازی خود را در اروپا پیگیری می‌کند.

گفته می شود او یک ماهی است از ایران رفته است و در کشور هلند تمرینات خود را پیگیری می کند. شایعه قوی این است که او قصد ندارد دیگر با پرچم ایران در میادین حاضر شود. در همین رابطه تصویری از علیزاده منتشر شده است که او در آن بی حجاب است!

مهاجرت کیمیا علیزاده به هلند

فدراسیون تکواندو تاکنون به این شایعات واکنشی نشان نداده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا