چهره هاسلبریتی ایرانی

مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه مقدم در بچه مهندس ۳ کیست؟ + بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه مقدم در بچه مهندس ۳ کیست؟ به همراه بیوگرافی مهشید جوادی و جدیدترین عکس های این بازیگر در این پست خبری. سریال بچه مهندس ۳ یک شخصیت جدید به نام مرضیه مقدم دارد که نقش او را مهشید جوادی، بازیگر جوان و بسیار توانا بازی می‌کند. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید.

مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه مقدم
مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه مقدم

به نوشته سلام سینما  مهشید جوادی متولد ۱۳۷۴ در ارومیه است. او را قبل از این‌که در فصل سوم سریال بچه مهندس ببینیم در سریال آنام دیده بودیم البته جوادی قبل از آن در سریالی به نام دریا بازی کرده بود.

مهشید جوادی نقاش خوبی هم هست. نقاشی بالا را خود او با رنگ روغن روی مقوا کشیده و در شرح آن نوشته است عشق= صلح و صلح= عشق.

این بازیگر دغدغه محیط زیستی هم دارد و این موضوع از صفحه اینستاگرامش کاملا مشخص است. مثلا او در روز زمین تصویر بالا را به اشتراک گذاشت و نوشت:زمین متوجه است، زمین متوجه رفتار ما هست. روز زمین مبارک.

سریال آنام سریال پرطرفدار ساخت سال ۱۳۹۶ است. “آنام” به معنای”مادرم”، داستان زنی به نام مارال است که زندگی پرتلاطمی داشته است و با تلاش و پشتکار خود توانسته به آرامش برسد. اما متوجه می شود که افرادی در حقش ظلم کرده اند بنابراین تصمیم می گیرد تا با تمام قدرت در مقابل آنها ایستاده و بجنگد.

مهشید جوادی در این سریال نقش جوانی مارال را بازی کرده بود. نقش میانسالی مارال را نیز گلچهره سجادیه برعهده داشت.

در فصل سوم سریال بچه مهندس جواد جوادی و رفقایش با یک تیم از دانشگاه رقابت سرسختانه‌ای دارد. تیم رقیب یک تیم دخترانه است. مرضیه مقدم نیز از دانشگاهی دیگر انتقالی گرفته و با ورود به دانشگاه امیرکبیر به تیم رقیب پیوسته است.

مرضیه مقدم و جواد جوادی رقابت شدیدی با هم دارند و اتفاقاتی که میان این دو رخ می‌دهد تماشایی است. مهشید جوادی که پیش از این هم نشان داده بود بازیگر توانایی است در بچه مهندس نقش خود را به زیبایی و بسیار باورپذیر بازی کرده است.

مهشید جوادی در سال ۹۸ پرکارتر از قبل شد و علاوه بر سریال بچه مهندس در فیلم سینمایی هرتز نیز ظاهر شد. هرتز فیلمی به کارگردانی سجاد شهریاری است. این فیلم  قصه موازی سه جوان است که هریک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌کنند.

شقایق فراهانی، علیرضا استادی، امیر غفارمنش، علیرضا مهران و سام حسامی نیز در این فیلم بازی کرده‌اند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا