تلویزیون

مهمان برنامه دورهمی امشب پنجشنبه ۲۴ بهمن ۹۸ کیست ؟

مهمان برنامه دورهمی پنجشنبه ۲۴ بهمن چه کسی خواهد بود و این بار مهران مدیری چه کسی را به دورهمی اش دعوت خواهد کرد.

در این مطلب، درباره مهمان دورهمی پنج شنبه ۲۴ بهمن ۹۸ با اجرای مهران مدیری توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

با جابجایی که در پخش برنامه های ضبط شده دورهمی صورت گرفت ، مهمان امشب برنامه دورهمی پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ داور و مربی برنامه عصر جدید آریا عظیمی‌نژاد (زادهٔ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲، تهران) موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز ایرانی خواهد بود.

فصل جدید برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” با اجرای مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی از چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه سالجاری آغاز شد.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و اجرای مهران مدیری طبق روال فصل‌ های قبل، روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش می شود.

برنامه تلویزیونی دورهمی به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون، دکوری عظیم دارد! در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

لازم به بیان است تهیه کنندگی این برنامه تلویزیونی از فصل سوم بر عهده سید مصطفی احمدی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا