تلویزیون

مهمان دورهمی امشب جمعه ۱ فروردین ۹۹ کیست؟ + معرفی کامل

مهمان دورهمی امشب جمعه ۱ فروردین ۹۹ کیست؟ به همراه معرفی کامل همچنین اطلاعات تکمیلی از برنامه امشب دورهمی در اولین روز عید سال ۹۹ با اجرای مهران مدیری. دست اندرکاران دورهمی برای شروع سال جدید برنامه ویژه ای تدارک دیده اند.

اولین برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری اول فروردین ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود. این قسمت در واقع اولین قسمت ویژه برنامه نوروز ۹۹ دورهمی خواهد بود. برنامه دورهمی در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود.

اولین مهمان نوروز ۹۹ برنامه دورهمی بهنام بانی خواننده جوان پاپ است. بهنام بانی ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در دامغان به دنیا آمد. وی در سریال پایتخت ۶ که در نوروز ۹۹ پخش خواهد شد ایفای نقش کرده است.

بهنام بانی پدرش را که نوازنده آکاردئون است، علت گرایشش به موسیقی می‌داند. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد، سپس در دوران نوجوانی نزد استادان مجرب همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام در ادامه از سن ۱۹ سالگی (سال ۱۳۸۵)همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت.و در سریال زیر اسمان شهر دو اولین حضور تلوزیونی را داشت.

دورهمی امشب جمعه ۱ فروردین ۹۹
دورهمی امشب جمعه ۱ فروردین ۹۹

مهران مدیری سر انجام راضی شد دورهمی را بدون حضور تماشاگران روی آنتن ببرد! بعد از اعتراضات فراوان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به حضور تماشاگران در محل ضبط برنامه دورهمی شبکه نسیم و بعد از چند هفته از شیوع ویروس کرونا، مهران مدیری و دست اندرکاران این برنامه از تصمیم قبلی خود عقب نشینی کردند تا این هفته برنامه بدون حضور تماشاگر ضبط شود.

مدیری در اینستاگرام خود در خصوص این تصمیم نوشت:


لازم دانستم به مردم عزیزم و جامعه هنری کشورم، این مطلب را اطلاع دهم که ضبط برنامه «دورهمی» با حضور پزشکان متخصص، سازمان هلال احمر و
تیم تخصصی وزارت بهداشت، در حال اجرا بود. با وجود رعایت تمامی این موارد، به جهت حفظ سلامت مردم و تیم سازنده، تصمیم گرفتم از روز شنبه (۲۴ اسفندماه) ضبط برنامه بدون حضور تماشاگر انجام شود و با تمهیدات فنی تدوین، حضور تماشاگران به مجموعه اضافه گردد.

سلامت برایتان آرزو می‌کنم …… با احترام

مهمان های هفته قبل برنامه دورهمی با حضور دکتر هرمزی کلانتری جراح پلاستیک، هدایت هاشمی و گلاره عباسی بازیگران سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم رفت. همچنین گرشا رضایی و امین هدایتی (خواننده دال بند) نیز به اجرای قطعات خود در این برنامه پرداختند.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نسیم می رود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.


همچنین بخوانید:

پشت پرده عقب نشینی مهران مدیری از حضور تماشاگران در دورهمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا