تلویزیون

مهمان دورهمی امشب جمعه ۲ اسفند ۹۸ کیست؟

در این مطلب از مهمان دورهمی امشب جمعه ۲ اسفند ۹۸ خواهیم نوشت. مهمان این قسمت از دورهمی برزو ارجمند بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است. برزو ارجمند متولد ۱۳۵۴ در مشهد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و پسر مرحوم انوشیروان ارجمند است. خواهر برزو ارجمند، بهار ارجمند از بازیگران تئاتر است و همسرش پارمیس زند طراح چهره پردازی سینماست.

برزو ارجمند مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرد. او پدرش را یگانه استاد خود می‌داند.

برزو ارجمند با سریال زیر چتر خورشی در سال ۱۳۷۳ وقتی ۱۹ ساله بود اولین بار جلوی دوربین رفت و وارد قاب تلویزیون شد، سپس سال ۱۳۷۹ در فیلم سینمایی سفر سرخ بازی کرد. در سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۶ ساله بود با سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان چهره اش شناخته تر شد سپس سال ۱۳۸۱ با سریال پشت کنکوری ها به شهرت رسید. برزو ارجمند در سال ۱۳۹۰ با هم دانشکده ای خود پارمیس زند ازدواج کرد که ثمره این زندگی مشترک یک پسر بنام جانیاز متولد سال ۹۲ است.

فصل چهارم برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری چند هفته ای ست که آغاز شده است. در طراحی این فصل از برنامه دورهمی آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا