تلویزیون

مهمان دورهمی امشب پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ کیست؟

فرزانه فصیحی دختر دونده ایرانی و عضو تیم ملی دو ومیدانی ایران مهمان دورهمی امشب پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ خواهیم نوشت. رکوردار این رشته در کشور است. فصیحی چندی قبل با کسب رکورد ۷.۲۹ ثانیه در مسابقه دوی ۶۰ متر در بلگراد صربستان، با ثبت رکورد جدیدی در ایران و بهبود رکورد قبلی خود، و همچنین ثبت رکورد مورد نیاز ورودی برای مسابقات جهانی، به مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن راه یافت.

در برنامه دورهمی پنجشنبه ۸ اسفند غیر از فرزانه فصیحی، دکتر علیرضا یارقلی متخصص طب سنتی و شاهین بنان خواننده جوان پاپ نیز حضور داشتند. این خواننده جوان در دورهمی ۲ قطعه از آهنگ های خود را اجرا کرد که در لینک انتهایی مطلب می توانید آنها را دانلود کرده و گوش دهید.

فصل چهارم برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری چند هفته ای ست که آغاز شده است. در طراحی این فصل از برنامه دورهمی آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و اجرای مهران مدیری طبق روال فصل‌ های قبل، روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.


همچینین ببینید:

ویدیو مصاحبه کامل فرزانه فصیحی در دورهمی

زندگینامه کامل فرزانه فصیحی و همسرش

آهنگ های اجرا شده توسط شاهین بنان در برنامه دورهمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا