سینماسینمای‌جهان

موفقیت فیلم «طاس» (Bala) در گیشه + عکس بازیگران فیلم طاس

ایوشمان کورانا موتور موفقیت توقف‌ناپذیر بالیوود!

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: هفت سال از ورود آیوشمان کورانا به سیتما می‌گذرد. دو سال گذشته برای کورانا بی‌نظیر سپری شده است. بعد از موفقیت قابل توجه فیلم‌های «اندادون»، «بتایی هو»، «آرتیکل ۱۵» و «دریم گرل» حالا جدیدترین اثر این بازیگر متفاوت «بالا» هم مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. ایوشمان کورانا برای چندمین بار با یامی گوتم و بومی پادنکر در این فیلم همبازی شده است.

بومی در این فیلم نقش یک دختر تیره پوست را بازی کرده که با حواشی زیادی در این رابطه مواجه شد.  داستان این فیلم درمورد مردی است که در دوران جوانی کچل شده و این طاسی زودرس در زندگی شخصی او مشکلات بسیاری ایجاد کرده است. او به خاطر این موضوع قادر نیست هیچ دختری برای خودش پیدا کند و همین مسئله او را رنج می‌دهد. این فیلم در روز اول اکران خود ۱۰ کرور فروش کرد و همین روند موفقیت‌آمیز برای این فیلم ادامه دارد.

مخاطبین این فیلم کمدی و پیغام آن را پسندیده‌اند. «بالا» سیزدهمین فیلم کوراناست و هفتمین فیلم موفق متوالی او (بدون هیچ کار شکست خورده‌ای) می‌باشد. بهترین فروش روز اول برای ایوشمان با این فیلم رقم خورد. او در سال ۲۰۱۲ با فیلم «ویکی دونر» وارد سینما شد. این فیلم درکل با بوجه معادل ۵ کرور ساخته شد و ۶۵ کرور فروش کرد. از ۱۳ فیلمی که این چهره توانمند کار کرده است ۹ فیلم در گیشه موفق عمل کرده است و این آمار در کارنامه یک بازیگر می‌تواند خیلی خوب باشد.

ایوشمان کورانا همیشه به بازی در فیلم‌های خاص با داستان‌های خاص و غیرمتعارف تمایل نشان داده و همیشه اظهار داشته که محتوا و داستان فیلم برای او خیلی مهم است و حالا می‌توان کورانا را موتور موفقیت کاراکترهای غیرمتعارف دانست.

او «بالا» را دشوارترین کار دوران حرفه‌ای‌اش می‌داند. به نظر او داستان این فیلم درمورد یک موضوع معمولی است که تاکنون کشف نشده بود. به نظر او این فیلم درمورد خودیابی است، اینکه تمام حساسیت‌های و عقده‌های درونی‌مان را بتوانیم بکشیم و از دل آنها مانند یک ققنوس بیرون بیاییم و به همین دلیل است که بازی در این فیلم را پذیرفته است. او فیلمنامه این فیلم را بهترین فیلمنامه‌ای می‌داند که تاکنون خوانده است و درعین حال سخت‌ترین آنها می‌بیند و به همین دلیل این فیلم را خاص‌ترین کار خودش می‌داند. گریم این کاراکتر برای او بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا