چهره هاسلبریتی خارجی

مگان مارکل از چه چیزهایی برای مراقبت های زیبایی خود استفاده می کند؟

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: زهره زرگر 

اغلب این سوال برای ما پیش می آید که مگان مارکل چگونه پوست و مویی زیبا و شفاف دارد؟ در این مقاله شما را با لوازم آرایشی و زیبایی او آشنا می کنیم.

هر کدام از عکس های دوشس ساکسس، باعث می شود که آرواره هایمان پایین بیفتد و به این همه زیبایی زل بزنیم. حتی زمانی که او تنها یک بازیگر بود و هنوز همسر پرنس هری نشده بود، دنیا را محو تماشای خود می کرد. اگرچه امروز خانواده سلطنتی اسمی از محصولاتی که او استفاده می کند نمی آورد اما در دورانی که در هالیوود بود، طی مصاحبه های متنوع محصولات آرایشی خود را معرفی کرده بود.

همانطور که ما به شدت مشتاق بودیم که درباره محصولاتی که او استفاده می کند بدانیم، می دانیم که شما هم به اندازه ما مشتاق هستید، بنابراین محصولاتی را که باعث زیبایی دو چندان و اعتماد به نفس دوشس شده است را به شما معرفی می کنیم.

رژگونه نارس

مگان از رژگونه نارس برای رنگ بخشیدن به گونه هایش استفاده می کند. زمانی که او یک بازیگر بود در یکی  از مصاحبه هایش گفته بود: “من از این رژگونه استفاده می کنم چون درخشش خاصی به صورتم می دهد.” البته او در حال حاضر در سکوت کامل از این محصول استفاده می کند اما ما همچنان می توانیم همان رنگ و درخشش را بر روی صورت او ببینیم.

پودر لایه بردار آنزیم دار تاچا

این محصول به تدریج پوست را لایه برداری می کند. این پودر باعث می شود سلول های مرده صورت کاملا لایه برداری شوند و پوست رفته رفته شادابی و شفافیت خود را به دست آورد. مگان مارکل در مصاحبه ای با مجله زیبایی گفته است: “من عاشق پودر تاچا هستم. وقتی آن حباب های ریزی که روی صورتم ایجاد می کند را پاک می کنم، می بینم که پوستم چقدر جذاب و دیدنی شده است.”

لوسیون بدن نیوآ

مگان مارکل همچنین به محصولات خوب و ارزان داروخانه ای علاقه مند است. مگان در مصاحبه اش با “Beauty Banter” گفته است که این محصول را ستایش می کند و بسیار از این لوسیون بدن رضایت خاطر دارد. او می گوید: “من اکثر اوقات از این لوسیون استفاده می کنم و این محصول مورد علاقه من است. هر بار که از آن استفاده می کنم احساس بسیار خوبی به من دست می دهد. اگر آن را پیدا کنم تعداد زیادی از آن خواهم خرید.”

بالم لب فرش شوگر

مگان مارکل بالم لب مخصوص خود که با SPF 15 درست شده است را دارد. او در یک مصاحبه  گفته است: “من بالم لب های زیادی را امتحان کردم اما این یکی بهترین آنها است. این محصول بسیار نرم و لطیف است، حاضرم قسم بخورم.”

روغن نرم کننده موی وِلّا

مگان از این سرم مو حاوی روغن زیتون استفاده می کند. او می گوید: “استفاده از این محصول باعث شده است که موهایم خیلی نرم و براق بشوند. من عاشق این نرم کننده ام.”

شانه مو اسپورنت

آرایشگر موهای مگان، مایکل اسپارک که از سال ۲۰۰۶ برای او کار می کند به خبرنگار ET می گوید:” مگان از این شانه نازک استفاده می کند و با این شانه می تواند موهای خود را به زیبایی در اطراف صورتش رها کند. او هر روز برای شانه کردن موهای خود از این محصول استفاده می کند.”

اسفنج آرایشی بیوتی بلندر

این زیبای طبیعی علاقه دارد کک و مک های صورتش را به وضوح نشان دهد. بنابراین او هرگز از کرم پودرهایی با پوشش قوی استفاده نمی کند. او در مصاحبه ای با Birchbox”” گفته است زمانی که نیاز باشد کرم پودر به صورت خود بزند، از اسفنج بیوتی بلندر برای بلند کردن آن استفاده می کند. او می گوید: “من اصلا دلم نمی خواهد که کک و مک های صورتم را بپوشانم، پس هر زمان که کرم پودر بزنم آن را فورا می شویم و اجازه نمی دهم تمام مدت روی پوستم باشد.”

روغن نارگیل ویوا

در سال ۲۰۱۶ مگان مارکل در یک مصاحبه گفت که او همیشه از روغن نارگیل برای نرم شدن پوست دستان و صورت خود استفاده می کند. او می گوید که او حتی از این روغن برای موهای خود نیز از این روغن استفاده می کند و احساس رضایت کامل از آن دارد.

کانسیلر YSL

مگان مارکل به خبرنگار ET گفته است که علاقه زیادی به کانسیلر تاچ اِکلت برند ایو سن لورن دارد. او از این کانسیلر برای روشن سازی و درخشش زیر چشمانش استفاده می کند. مگان می گوید: ” این محصول شما را از گودی و تیرگی زیر چشم حاصل از بی خوابی نجات می دهد.”

منبع: etonline

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا