تلویزیون

نحوه رای دهی به نفرات برتر پرشیاز گات تلنت + لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه

لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه پرشیاز گات تلنت در این پست خبری. پرشیاز گات تلنت در هفته های اخیر مخاطبان قابل توجهی پیدا کرده است. هر چند سطح این مسابقات استعدادیابی چندان بالا نیست اما در بین شرکت کنندگان بعضا استعدادهای شگرفی به چشم می خورند.

دانلود اپلیکیشن مسابقه پرشیاز گات تلنت
دانلود اپلیکیشن مسابقه پرشیاز گات تلنت

گات تلنت همان گونه سازنده آن سایمون گفته است دارای هیچ قانونی نیست و هیچ محدویتی برای حضور در آن نخواهید داشت و در صورت هرگونه استعداد می توان در این تلنت شرکت کرد و شرکت کنندگان شانس خود را برای محبوبیت و شروع کار در استعداد خود امتحان کنند.

فصل اول این برنامه در استکهلم سوئد فیلمبرداری شد که محل اقامت جمعیت زیادی از فارسی‌زبان است. مانند سایر نمایش‌های گات تلنت، شرکت‌کنندگان پرشیاز گات تلنت برای داوران و آراء مخاطبان اجرا می‌کنند و برنده جایزه نقدی دریافت می‌کند. همچنین این مسابقه برای هر کسی که مسلط بر یکی از زبان‌های فارسی، انگلیسی و سوئدی باشد قابل شرکت است.

آچه مشخص است بعد از طی مراحل مقدماتی و در قسمت های فینال، غیر از آرای داوران، رای مردمی نیز در برنده شدن شرکت کنندگان تاثیر مستقیمی خواهد داشت. دست اندرکاران PGT (پرشیاز گات تلنت) ساز و کاری را برای جمع آوری رای مردمی به شرکت کنندگان در نظر گرفته اند و آن طراحی اپلیکیشن مسابقه است. مرحلهٔ نهایی در تاریخ ۱۰ آوریل به صورت زنده پخش خواهد شد. نفر اول و دوم بر اساس رای مردمی انتخاب می‌شوند.

پیج اینستاگرام مسابقه

www.instagram.com/persiasgottalent

کانال اینستاگرامی مسابقه

https://t.me/persiagot_talent

لینک دانلود اپلیکیشن

casting

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا