تلویزیون

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه ایرانیش شبکه ۲ سیما + آدرس سایت و اپلیکیشن

در این مطلب درباره نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه ایرانیش نوشته ایم. بسیاری از علاقه مندان به مسابقات تلویزیونی به دنیال راهنمای شرکت در مسابقه ایرانیش هستند. این مسابقه البته از طریق سایت و اپلیکیشن های موبایلی پخش می شود و اجرای آن را پوریا پورسرخ بر عهده خواهد داشت. طبق اعلام روابط عمومی برنامه “ایرانیش”،ساختار این مسابقه با نمونه‌های تولید شده داخلی و خارجی تفاوت هایی دارد.

این مسابقه بناست در ۶۴ قسمت پخش شود و علاقه‌مندان می‌توانند هم به عنوان شرکت کننده در مسابقه و هم به عنوان تماشاگر با مراجعه به سایت و ثبت نام در برنامه حضور پیدا کنند. در هر قسمت از مسابقه ما میزبان دو خانواده پنج نفری هستیم که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. البته ۷ نفر از اعضای خانواده می‌توانند در برنامه ثبت‌نام کنند و هر خانواده دو یار ذخیره دارد که به فراخور نیاز از آن‌ها استفاده می‌شود.

تاکنون بالغ بر ۳۰۰ خانواده در سایت مسابقه ثبت‌نام کرده اند و با توجه به استقبال متقاضیان ممکن است زمان ثبت نام تمدید شود. از بین متقاضیان ۶۴ خانواده را برای فصل اول انتخاب می‌کنیم که این خانواده‌ها طی قرعه کشی با هم به رقابت می‌پردازند.

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه ایرانیش
نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه ایرانیش

شرایط ثبت نام و قوانین مسابقه

  • نفرات اصلی هر تیم شامل ۳ نفر آقا و ۲ نفر خانم است.
    در قوانینِ حضورِ تیم های شرکت کننده در مسابقه ایرانیش، با توجه به اینکه نفرات مسابقه دهنده در هر تیم ۵ نفر از افراد یک خانواده شامل پدر، مادر و ۳ فرزند می باشند، چنانچه خانواده ای دارای ۳ فرزند به بالا باشد و فرزندان متاهل باشند، می تواند این فرزندان و یا همسران ایشان را به عنوان ارزش افزوده تیم خود و در جایگاه یار ذخیره به همراه داشته باشد تا در فرصت های مقتضی با حضور این فرزندان و یا همسرانشان در میدان مسابقه توانمندی های بیشتری از خانواده موصوف به نمایش درآید.
  • همه ی اعضا از یک خانواده بوده و یا با هم نسبت خانوادگی داشته باشند.
  • الزاما بانوان گروه با یکی از آقایان محرم باشند. هر تیم اجازه دارد ۲ نفر از دیگر اعضای خانواده را به عنوان یار ذخیره در کنار خود داشته باشد
  • اعضای دو تیم از ۱۵ سال به بالا انتخاب شوند.
  • این مسابقه با محوریت بازی های ایرانی در حوزه های میدانی و اطلاعات عمومی انجام می شود.
  • پیشنهاد می شود از افراد با آمادگی جسمی و ذهنی مناسب ، در تیم ها استفاده شود.
  • بانوان عزیز با رعایت موازین اسلامی و ملی تلویزیون در مسابقه حاضر شوند.
  • در صورتی که اعضای گروه دچار بیماری خاصی هستند در ستون ویژه با شرح کامل اعلام فرمایید.

سایت مسابقه ایرانیش

http://iranish2.ir

شماره سامانه پیامکی

۳۰۰۰۰۲۰۰

پیج اینستاگرام

instagram.com/Iranish2.ir

آغاز تصویربرداری ایرانیش

 

با بازدید مدیران شبکه دو سیما از‌ لوکیشن‌ «ایرانیش» این مسابقه تلویزیونی وارد فاز تولید شد تا ثابت کند «ایرانیش بهتر از خارجیشه»؛ مسابقه ای که با اجرای پوریا پورسرخ می کوشد از طریق بازی های قدیمی هویت ایرانی را زنده کند.

در بخش دیگری از این مراسم حبیب میدانچی مدیر طرح و برنامه و گروه اجتماعی شبکه دو سیما اعلام کرد: به زودی ضبط مجموعه را آغاز می کنیم و همه با انرژی خوب به کار ادامه می دهند. البته که کلیه نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود و با توجه به مصوبه های وزارت بهداشت جلو می رویم و امیدواریم به مرور همراهی تعداد بیشتری از تماشاگران را داشته باشیم اما در هفته های اول حجم حضور مردم در استودیو بالا نخواهد بود.

وی افزود: «ایرانیش» در ۶۵ قسمت که به صورت هفته ای دو بار روی آنتن می رود، تا پایان سال با ما خواهد بود. تابستان، پاییز و زمستان را در پیش رو داریم و در ۳۹ هفته پیش رو پخش برنامه ادامه دارد و فصل اول آن را مقارن با برنامه های تحویل سال آینده به پایان خواهیم برد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو ادامه داد: مراحل مسابقه و افرادی که در این ۶۵ قسمت با هم رقابت می کنند دقیقا شبیه یک لیگ جام حذفی فوتبال است. بیش از ۳۰ تیم با یکدیگر رقابت می کنند که در نهایت به ۱۵ تیم تبدیل می شوند. در هر مرحله بازی ها متناسب با گروه هایی که شرکت می کنند و با اعضای خانواده تغییر می کند و مناسب سازی خواهد شد. در نهایت یک فینال فینالیست ها در ۶۴ امین قسمت پخش خواهد شد.

میدانچی یادآور شد: اینکه می گوییم ۶۵ قسمت به این دلیل است که قسمت اول ایرانیش یک معارفه است. یعنی عملا در قسمت اول خانواده ها با هم رقابت نمی کنند. یک سری از هنرمندان و افراد صاحب فکر و اندیشه که هم می توانند مسابقه را بهتر برای مردم معرفی کنند و هم می توانند جذابیت های آن را بازگو کنند با ما همراهی می کنند. ۶۴ قسمت دیگر لیگ حذفی مسابقه است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا