تلویزیون

نحوه شرکت در مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی+ لینک دانلود اپلیکیش

در این مطلب درباره نحوه شرکت در مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی توضیحاتی ارائه کرده ایم. این مسابقه از شبکه یک سیما پخش می شود. برای شرکت در این مسابقه باید اپلیکیشن مسابقه ایران را در گوشی دانلود کرد.

این مسابقه مدلی از مسابقه بین‌المللی «صفحه فشار (Pressure Pad)» است که در خیلی از شبکه‌های معتبر تلویزیونی دنیا تولید شده و کاری گروهی است. در مسابقه ایران از چنین ساختاری استفاده شده و در سوالات و برخی از قسمت‌ها تغییراتی را اعمال شده است.

مسابقه “ایران” در ۱۵۶ قسمت برای پخش از شبکه اول سیما تولید می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پخش آن به صورت دو روز در هفته (چهارشنبه و پنجشنبه شب‌ها) خواهد بود. در ایام نوروز ۹۹ نیز این مسابقه به صورت هر شبی و به صورت ویژه و با اتفاقات متنوع و جذاب روی آنتن می‌رود. حال ثبت نام شرکت کنندگان طی فراخوانی که از دو هفته پیش اعلام کردیم آغاز شده و ظرف چند روز آینده ضبط برنامه نیز آغاز خواهد شد.

نحوه شرکت در مسابقه ایران
نحوه شرکت در مسابقه ایران

طبق گفته تهیه کننده این مسابقه؛ علاقه‌مندانی که می‌خواهند همراه با خانواده، دوستان، همکلاسی‌ها و… در این مسابقه شرکت کنند می‌توانند با تشکیل یک گروه پنج نفره در اپلیکیشن آمادگی خود را برای دریافت جایزه مسابقه اعلام کنند. در این اپلیکیشن تمامی سوالات و پاسخ‌های آن وجود دارد و شرکت کنندگان در طول مرحله دانلود اپلیکیشن تا حضور در استودیوی برنامه هیچگونه هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.

سوالات این مسابقه با شعار “ایران را با “ایران” بشناسید” در زمینه‌های فرهنگ و هنر، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری، ادبیات، مشاهیر، سینما و تلویزیون، به طور کلی در مورد کشور عزیزمان ایران طراحی شده است.

مراحل شرکت در مسابقه

 

تشکیل گروه

برای شرکت در مسابقه باید گروه های پنج نفره تشکیل دهید. ابتدا وارد بخش “گروه من” شوید و روی “تشکیل گروه” کلیک کنید. حال شماره همراه چهار تن از دوستان و آشنایان خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا درخواست شما را قبول کنند. توجه کنید که این افراد نیز باید قبلا در اپلیکیشن مسابقه ایران ثبت نام کرده باشند.

مطالعه

در بخش مطالعه می توانید به تمامی سوالات آزمون اپلیکیشن مسابقه ایران و بخشی از سوالات مسابقه تلویزیونی دسترسی داشته باشید. شما به راحتی می توانید پاسخ های درست هر سوال را مشاهده کنید تا در هنگام آزمون، شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. توجه کنید که برای دسترسی به همه سوالات ابتدا باید تشکیل گروه داده یا در یک گروه عضو شوید.

آزمون

در زمان هایی که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد باید وارد بخش آزمون شوید و به تعدادی سوال که برای شما در نظر گرفته شده پاسخ دهید. توجه کنید که تمامی اعضای هرگروه باید در آزمون شرکت کنند چراکه برای ورود به مسابقه تلویزیونی، مجموع امتیازات اعضای هرگروه مد نظر قرار خواهد گرفت.

آدرس سایت مسابقه

http://tv1.ir/iran

لینک دانلود اپلیکیش مسابقه

tv1.ir/iran/iran.apk

 

مسابقه ایران شبیه برنده باش؟!

فضل‌الله شریعت‌پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه یک در واکنش به شائبه‌های مطرح شده درباره شباهت این مسابقه با «برنده باش» که هر دو توسط یک تهیه‌کننده ساخته شده است هم بیان کرد: مسابقه «ایران» در راستای ترویج کار گروهی است در حالی که مبنای «برنده باش» کار فردی بود. از طرفی تفاوت عمده‌ای در ساختار و محتوا بین این مسابقه با مسابقه قبلی که هاشم رضایت تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت، وجود دارد. آن مسابقه درباره اطلاعات عمومی بود اما این مسابقه فقط درباره ایران است که حوزه‌های جغرافیایی، تاریخی، سیاسی و… را در بر می‌گیرد.

جوایز مسابقه ایران

شریعت‌پناهی  گفت: بابت این مسابقه هزینه زیادی شده است چون در دکور از ال‌ای‌دی سنگینی استفاده می‌شود، اما جوایز سنگین و آنچنانی نداریم. برای ما جذابیت خود مسابقه مهم بود و جوایز در رتبه بعدی قرار می‌گیرد و همین الان هم با چند روز پخش تیزر، هزاران نفر برای حضور در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

چرا سام درخشانی مجری شد؟

بحث ما این بود که شخصی را به‌عنوان مجری انتخاب کنیم که هم شناخت خوبی نسبت به ایران داشته باشد و هم سواد نسبتاً خوبی درباره موضوعات داشته باشد. گزینه‌های مختلفی مد نظر بود، تهیه‌کننده هم صحبت کرد و با توجه به اینکه سام درخشانی هم خود را فرزند تلویزیون می‌داند و هم خودش رغبت داشت و همه کارهایش را تنظیم کرد تا سر این مسابقه باشد، با او به نتیجه رسیدیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا