تلویزیون

قوانین و نحوه شرکت در مسابقه برخط شو | شماره تلفن و پیامک + جوایز مسابقه

قوانین و نحوه شرکت در مسابقه برخط شو همچنین راه های تماس با برنامه به همراه شماره تلفن و شماره پیامک مسابقه برخط شو اسم فامیل در این مطلب. برخط شو مسابقه جذابی است که بر اساس بازی مفرح و خاطره انگیز اسم و فامیل برگزار می شود.

قوانین و نحوه شرکت در مسابقه برخط شو
قوانین و نحوه شرکت در مسابقه برخط شو

دانلود اپلیکیشن مسابقه برخط شو


محسن سال افزون تهیه‌کننده مسابقه «برخط شو» که شب‌های ماه رمضان روی آنتن شبکه پنج می‌رود، در گفتگویی درباره این مسابقه توضیح داد: «برخط شو» از یکم اسفند ۹۷ آغاز شد. پس از آن تغییر در ساختار مسابقه ایجاد کردیم و بنا شد فصل دوم از ابتدای تابستان ۹۸ با این رویکرد که شرکت‌کنندگان با محدوده سنی بین ۱۵ تا ۲۵ سال باشند، تا نوروز ۹۹ روی آنتن برود و فصل سوم این مسابقه را از ماه رمضان آغاز کردیم.

تهیه‌کننده «برخط شو» درباره چگونگی شرکت در این مسابقه گفت: در ابتدا مخاطبان باید اپلیکیشن مسابقه را به صورت رایگان از سایت شبکه پنج دریافت و نصب کنند. زمانی که مسابقه شروع می‌شود در ابتدا مجری حرف‌هایی از حروف الفبا را می‌گوید و آن‌هایی که اپلیکیشن را نصب کرده‌اند حداقل باید از ۸ گزینه اسم و فامیل حداقل ۷ گزینه را درست بگویند تا وارد مسابقه شوند.
سال افزون ادامه داد: سپس ما یک سوال از شرکت‌کننده مسابقه و یک سوال از بینندگان در منزل می‌پرسیم و آن‌هایی می‌توانند سوالات را در منزل پاسخ بدهند که آن شب ابتدای کار اپلیکیشن را نصب کرده و مسابقه اسم و فامیل را پشت سر گذاشتنه‌اند. تقریبا در مدت زمان برنامه که ۳۰ دقیقه است ۵ تا ۶ سوال مطرح می‌شود و زمانی که به پایان مسابقه می‌رسیم با قرعه‌کشی آنلاین بین افراد شرکت‌کننده در منزل به چهار نفر هر کدام مبلغ یک میلیون تومان جایزه می‌دهیم.
به گفته وی، در فصل جدید جوایز افزایش پیدا کرده است. نفری یک میلیون تومان به دو شرکت‌کننده مسابقه و چهار شرکت‌کننده در منزل پرداخت می‌شود. همچنین به چهار نفر اول از کسانی که در مسابقه اینستاگرامی «برخط شو» شرکت می‌کنند و پاسخ درست را به سوال مطرح شده می‌دهند، نفری پنجاه هزار تومان داده می‌شود. جوایز صددرصد توسط شبکه پنج تامین می‌شود.
تهیه‌کننده «برخط شو» با اشاره به اینکه دو نفر طراحی سوالات این مسابقه را برعهده دارند، اظهار کرد: سوالات مسابقه برگرفته از اطلاعات عمومی، معرفی برنامه‌های شبکه پنج، تهران‌شناسی، ایران‌شناسی و… است. همچنین در روزهایی که با مناسبت‌های خاصی روبه رو هستیم حتما دو یا سه سوال مربوط به آن مناسبت از شرکت‌کنندگان پرسیده می‌شود. سوالات اطلاعات عمومی و هوش نیز در ابتدای برنامه پرسیده می‌شود.
سال افزون درباره مجری برنامه نیز بیان کرد: مسابقه را با اجرای بهروز تشکر شروع کردیم. پس از آن مهسا ایرانیان به جمع ما اضافه شد و در دوره بعدی سیدایمان موسوی و سماواتی به جمع ما پیوستند و در حال حاضر تنها سیدایمان موسوی مجری برنامه است.
وی با اشاره به اینکه پخش «برخط شو» پس از ماه رمضان همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: احتمالا زمان پخش برنامه تغییر می‌کند اما قرار است تا مهرماه روی آنتن برویم.
تهیه‌کننده «برخط شو» درباره مقایسه این برنامه با مسابقات دیگر در شبکه‌های مختلف گفت: این جنس مسابقه باید با مسابقه‌های شبیه به خود مقایسه بشود نه با مسابقه‌ای مانند «ایران»، «پنج ستاره» و…. شبکه پنج خود در ساخت مسابقه‌های تلفنی مانند «گوی طلایی» با اجرای هومن حاج عبدالهی، «ردپا» با اجرای افشین زی نوری و…سابقه طولانی دارد.
سال افزون تاکید کرد: اینکه ما اولین مسابقه‌ای هستیم که همزمان با دو شرکت‌کننده‌ای که به صورت تلفنی روی خط می‌آوریم، تعداد زیادی شرکت کننده نیز می‌توانند در منزل به سوالات مطرح شده پاسخ بدهند، یکی از ویژگی هایی است که باعث می‌شود مخاطب از آن استقبال و برنامه را دنبال کند.
وی در پایان گفت: همچنین طراحی و گرافیک این برنامه توسط میلاد تابان که سابقه همکاری با «عصر جدید»، «برنده باش» و «ایران» را دارد، انجام شده است که در نوع خود کار بسیار خوبی شده است. همچنین ما هر روز اول مسابقه یک کتاب معرفی می‌کنیم.
فصل جدید مسابقه «بر خط شو» که کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما است به تهیه کنندگی محسن سال افزون و پژمان رنجبر در ایام‌ ماه رمضان هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

سید ایمان موسوی اجرای مسابقه را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام من تو مسابقه تلفنی شبکه ۵ برخط شو شرکت کردم جایزه نقدی بردم و قبل از شروع مسابقه زنده از من شماره کارت گرفتن ولی بعدچند روز هنوز به حسابم پولی واریز نشده دلیلش چیه؟ علی محمدی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا