فرهنگی

نحوه شرکت در مسابقه چوب خط رادیو جوان + زمان و ساعت پخش چوب خط

نحوه شرکت در مسابقه چوب خط رادیو جوان به همراه زمان و ساعت پخش چوب خط از رادیو جوان همچنین اطلاعات تکمیلی از این مسابقه پرطرفدار در همین مطلب. مسابقه چوب خط؛ مسابقه ای جذاب در شبکه رادیویی جوان است که از شنبه تا جهارشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۴ و سی پخش می شود.

شرکت در مسابقه چوب خط رادیو جوان
شرکت در مسابقه چوب خط رادیو جوان

سوال‌ها در قالب طنز نمایشی توسط سه بازیگر اجرا می‌شود. سوال‌ها تاریخی، فرهنگی، گونه‌های جانوری و گیاهی ایران، گردشگری و… است. تشویق برنده‌ها توسط بازیگران انجام می‌گیرد. تهیه‌کننده و نویسنده این مسابقه: منصوره توحیدلو است و گویندگان آن نیز: حسن اسماعیل‌پور و مهبد قناعت‌ پیشه هستند. همچنین بازیگران-داوران چوب خط نیز عبارتند از: امیر عضد، حنانه، هلیا

راه های ارتباط برای شرکت در مسابقه:

شماره پیامک شبکه جوان: ۹۸۳۰۰۰۰۸۸۱+، تلفن روابط عمومی: ۹۸۲۱۲۲۱۶۷۷۸۳+

آدرس سایت: www.radiojavan.ir

حسن اسماعیل‌پور، گوینده برنامه‌های جوان ایرانی سلام، رادیو همراه، تیتر داغ، قهوه قند پهلو و یک سبد ترانه در رادیو جوان است. اسماعیل پور متولد۱۲ مرداد ۱۳۶۰- بهشهر استان مازندران می باشد. وی که فارغ التحصیل رشته گرافیک است ،سال ۱۳۸۸ به رادیو جوان آمد و در فاصله سال‌های ۷۹ تا ۸۸ در مرکز مازندران فعالیت می‌کرد.

قبل از ورود به رادیو به بازیگری تئاتر مشغول بود تا اینکه…در اسفند ۷۹ به عنوان بازیگر وارد رادیو شد،و به گفته خودش مدتی بعد نویسندگی، گویندگی، کارگردانی نمایش و چند کار دیگه رو هم مزه مزه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا