تلویزیون

نحوه شرکت و ثبت نام در برنامه اعجوبه ها

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه اعجوبه ها مشخص شد همراه اطلاعات تکمیلی از برنامه اعجوبه ها به کارگردانی احسان عبدی پور که آنتن شبکه سه می رود. این برنامه در راستای نشان دادن توانمندی‌های کودکان و نوجوانان با اجرای مهران غفوریان پخش می شود. سروش گل‌محمدی تهیه‌کننده این مسابقه گفت: این برنامه فعلاً ۱۰۰ قسمت است و پخش خودش را از شبکه سه سیما آغاز می‌کند.

شرکت و ثبت نام در مسابقه اعجوبه ها
شرکت و ثبت نام در مسابقه اعجوبه ها

نامش «اعجوبه‌‌ها» است و هرکدام از قسمت‌ها ۷۰، ۸۰ دقیقه‌ای است و هفته‌ ای دو یا سه شب روی آنتن خواهد رفت. وی با اشاره به شروع ضبط برنامه و استعدادهایی که می‌توانند در این برنامه شرکت کنند گفت تاکنون ۱۶۰ نفر تست گرفته شده است.

چگونه در برنامه اعجوبه ها ثبت نام کنیم؟

برنامه استعداد یابی اعجوبه ها دارای شرط سنی است و برای کودکان و نوجوانان بین ۳ تا ۱۳ سال طراحی شده است.

مرحله اول

ابتدا یک ویدئو در ۳ دقیقه از خود یا کودک خود تهیه کنید . در این ویدئو نیاز است که فرد در ۳ دقیقه توانایی و استعداد خود را نشان دهد ، حال این توانایی میتواند در اجرا و مجری گری باشد یا در استنداپ یا کمدی باشد یا هر استعداد دیگری

مرحله دوم

بعد از آماده سازی ویدئو، لازم است آن را برای دستندرکاران برنامه اعجوبه ها ارسال کنید.

برای ارسال ویدئو برای برنامه اعجوبه ها میتوانید به نشانی این برنامه در شبکه های اجتماعی مراجعه کنید. یعنی آدرس ojoobeha

مرحله سوم

بعد از ارسال ویدئو برای مسابقه اعجوبه ها باید متنظر بمانید تا ویدئوی ارسال شما توسط داوران مسابقه اعجوبه ها بررسی شود و در صورتی که ویدئوی شما مقبول واقع شود با شما تماس میگیرند و مراحل بعدی برای شرکت در مسابقه اعجوبه ها را با شما هماهنگ میکنند.

 

غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. او بازیگری را به کارگردانی داریوش کاردان با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد.

غفوریان چندی بعد مجموعه این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود. غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

نوشته های مشابه

۷ دیدگاه

  1. سلام من مادر امیرپارسا هستم پارسا خیلی باهوش و کنجکاو هست عاشق برنامه ی اعجوبه ها شده هر روز التماس می کنه منو به برنامه ی اعجوبه ها ببرید لطفا راهنمایی کنید چطور ثبت نام کنیم
    باتشکر

  2. سلام من برادرم که ۴سالشه کتاب داستان و شعر میخونه چطوری باید ثبت نام کنم اگه میشه کمکم کنید خیلی شیرین زبونه دوست داره بیاد اعجوبه ها

  3. سلام بنده سازنده ماشین آلات تولید زغال فشرده هستم و با هیچ چی وارد این کار شدم الان خداروشکر یک کارآفرین موفق هستم
    و کاملا در صنعت خودم نامی پر آوازه هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا