سینماسینمای‌ایران

نشست صمیمانه با بازیگران فیلم باشگاه زن ذلیلان

با پایان یافتن تصویربرداری تله فیلم باشگاه زن ذلیلان به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی در میبد یزد و با آغاز تدوین با بازیگران و عوامل این اثر همکلام شدیم که با هم می خوانیم .

محمد کریمی : کرونا مسیر ما را عوض کرد

محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان باشگاه زن ذلیلان به خبرنگار کولاک گفت: بعد از ساخت فیلم پهلوان هرگز نمی میرد باز هم می‌خواستیم در مسیر ساخت فیلم هایی با موضوعات پهلوانی حرکت کنیم که تشدید بیماری کرونا و قرنطینه خانگی مسیرمان را عوض کرد و علی‌رغم میل باطنی به سراغ موضوعی کمدی اجتماعی رفتیم تا در این شرایط خاص کرونایی بتوانیم خنده را بر لبان لبان مردم عزیز کشورمان بنشانیم لذا امیدواریم با ساخت این اثر انتظارات را برآورده کرده باشیم. وی گفت: هم اکنون نیز آخرین مراحل صدور پروانه ساخت فیلمی دیگر تحت عنوان موی دماغ با موضوع کمدی را پشت سر می گذاریم و برای ساخت یک سریال هم با شبکه امید وارد مذاکره شده‌ام.

جعفر دهقان :باشگاه زن ذلیلان با استقبال روبرو می‌شود

جعفر دهقان بازیگر فیلم باشگاه زن ذلیلان به خبرنگار کولاک گفت :تجربه بسیار خوبی بود و با نقشم نیز کنار آمدم .خوشحالم که دوباره با توجه به دوری راه و برادران کریمی همکاری کرده‌ام. دهقان گفت: در این شرایط که کرونا کماکان جولان می‌دهد این فیلم می‌تواند مردم را سرگرم کند و فکر می‌کنم با استقبال هم روبرو شود و نظر علاقه‌مندان به هنر را جلب نماید .

سعید کریمی: نقش متفاوتی را بعد از سال ها تجربه کردم

سعید کریمی بازیگر نقش نخست باشگاه زن ذلیلان به خبرنگار کولاک گفت :در گرمای شدید میبد فیلم را تولید کردیم لذا امیدوارم زمان پخش مناسبی به فیلم تعلق بگیرد تا خستگی از تنمان خارج شود. این بازیگر اظهار داشت: بازیگران خوبی در این پروژه حضور داشتند و نقشی متفاوت را بعد از سال‌ها حضور در عرصه های مختلف سینمایی و تلویزیونی تجربه نمودن. بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد ادامه داد :به موفقیت این فیلم امیدوار هستم و از مسئولان می‌خواهم در این شرایط کرونایی از این نوع آثار حمایت بیشتری به عمل آورند.

لیلا بوشهری: تکلیف باشگاه زن ذلیلان با تماشاچی معلومه

لیلا بوشهری بازیگر فیلم باشگاه زن ذلیلان نیز گفت: آلفرد هیچکاک درباره اهمیت فیلمنامه میگه ،مهمترین عناصر در هر فیلمنامه سه چیز فیلمنامه، فیلمنامه، فیلمنامه به نظرم باشگاه زن ذلیلان این ویژگی را داشت . وی اظهار داشت :با توجه به تجربه ای که طی سالها تهیه‌کننده این فیلم با خود به همراه داشت باشگاه زن ذلیلان تکلیفش با تماشاچی روشنه و بیننده نیز با فیلم شریک میشه و پایان جالبی هم داره .

فریبا ترکاشوند: ملوک السلطنه را دوست داشتم

ترکاشوند بازیگر نقش ملوک السلطنه در فیلم باشگاه زن ذلیلان به خبرنگار کولاک گفت: بعد از عکاسخانه که نقش اصلی را بر عهده داشتم و بسیار هم موفق بود به باشگاه زن ذلیلان و موفقیت آن امیدوار هستم. باشگاه زن ذلیلان تجربه خوبی بود و نقش مولوک السلطنه را بسیار دوست دوست داشتم. 

حمید کریمی: در فیلم باشگاه زن ذلیلان در دو نقش بازی کردم

حمید کریمی بازیگر فیلم باشگاه زن ذلیلان به خبرنگار کولاک گفت: در فیلم باشگاه زن ذلیلان برای اولین بار در دو نقش بازی کردم که امیدوارم رضایت کارگردان را جلب کرده باشم . وی گفت : هم اکنون هم دو فیلم سینمایی و دو تله فیلم آماده نمایش دارم.ش کاملاً متفاوت بود و از تهیه‌کننده این فیلم هم به خاطر اینکه به من اعتماد نمود تشکر می کنم.

حسین بهرامی : تجربه خوبی بود

حسین بهرامی که تازه به جمع بازیگران ملحق شده است به خبرنگار کولاک گفت: بازیگری را دوست دارم و امیدوارم دوباره جلوی دوربین قرار بگیرم . وی ادامه داد: کار در سینما و تلویزیون بسیار سخت است ولی خوشحالم که از این آزمون موفق بیرون آمدم . این بازیگر گفت : تجربه بسیار خوبی در باشگاه زن ذلیلان نصیب من شد که امیدوارم تکرار شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا