چهره هاسلبریتی ایرانی

نگار معظم زن آوازخوان در کلیپ ابیانه کیست؟ آیا او بازداشت است؟

مجله اینترنتی کولاک: انتشار کلیپی از تک خوانی یک زن باعث احضار او شد. نگار معظم زن آوازخوان در کلیپ ابیانه است که بعد از انتشار گسترده ویدیو تکخوانی باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی شد.

نگار معظم زن آوازخوان در کلیپ ابیانه
نگار معظم زن آوازخوان در کلیپ ابیانه

 

ماجرا ازاین‌قرار است که نگار معظم روز جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در قالب یک تور گردشگری به ابیانه سفر می‌کند و در اقدامی هنجارشکنانِ در محله «هرده» یا «پایین ده» ابیانه از یک خواننده زن لس‌آنجلسی معروف به شهره ترانه‌ای را تک‌خوانی می‌کند.

این هنجارشکنی که در ایام ماه مبارک رمضان رخ‌داده است، با واکنش منفی اهالی روستای ابیانه، شهرستان نطنز و مردم اصفهان مواجه می‌شود. حجت‌الاسلام روح‌الله امینی امام‌جمعه نطنز در این رابطه به یک خبرگزاری گفته است:

این حرکت وقیحانه را محکوم می‌کنم و از کانال‌های لازم نیز موضوع را پیگیری کردم. مسئولان امر نیز در حال پیگیری این اتفاق هستند.

متأسفانه درزمانی که برخی از مسئولان نظام درباره ارزش‌ها وا بدهند، افراد مفسد به‌عمد حرمت‌ها را در ماه مبارک رمضان می‌شکنند و وظیفه تشکلات قضایی، اداره اطلاعات و نیروی انتظامی است که به‌شدت با این حرمت‌شکنی‌ها برخورد کنند.

وظیفه دهیار منطقه و مسئولان ابیانه بوده که از این کارهای وقیحانه جلوگیری کنند. باید با شورای ابیانه برخورد شود و آن‌ها باید از این کارها جلوگیری کنند.

در همین خصوص دادستان شهرستان نطنز در خصوص کلیپ منتشر شده از روستای ابیانه، گفت: هنوز مشخص نیست که این افراد در چه قالبی به ابیانه سفر کرده بودند و منتظر تکمیل شدن گزارش در این زمینه هستیم.

 

مرتضی باصریان در خصوص کلیپ منتشر شده از روستای ابیانه، اظهار کرد: این گروه با دو اتوبوس به ابیانه سفر کرده‌اند و تا این لحظه آن‌ها احضار شده‌اند.

وی افزود: هنوز مشخص نشده که این افراد به چه عنوانی به این روستا سفر کرده‌اند، ولی به مراجع قضائی عنوان شده که در قالب دو تور وارد روستا شده بودند و در برهه‌ای آنجا حضور و سپس ترک روستا کرده‌اند.

دادستان شهرستان نطنز ادامه داد: حساسیت بر روی این موضوع به این دلیل است که ظاهراً تصاویری از مکان‌های دیگر از این گروه وجود دارد و بررسی‌ها به این لحاظ در حال انجام است.

باصریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر گزارش تکمیلی هستیم و در روند تحقیقات می‌توانیم اطلاعات کامل‌تری در اختیار داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا