چهره هاسلبریتی خارجی

نیکولا پلتز عروس دیوید بکهام و همسر بروکلین کیست؟ + عکس و بیوگرافی نیکولا پلتز

نیکولا پلتز عروس دیوید بکهام و همسر بروکلین کیست؟ به همراه عکس و بیوگرافی نیکولا پلتز همسر بروکلین بکهام همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام. بروکلین بکام، فرزند ارشد دیوید و ویکتوریا بکام در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از رسمی شدن عقد با نیکولا پلتس ۲۵ ساله خبر داد که دختر یک میلیاردر آمریکایی است.

نیکولا پلتز عروس دیوید بکهام و همسر بروکلین
نیکولا پلتز عروس دیوید بکهام و همسر بروکلین

به نقل از سی ان ان، بروکلین که سال گذشته با نیکولا آشنا شده و دوران قرنطینه کرونا را با نامزد خود گذرانده بود، دو هفته پیش پیشنهاد ازدواج را با پلتس مطرح کرد و با پاسخ عروس ۲۵ ساله مواجه شد. به این ترتیب، بروکلین و نیکولا پس از هفت ماه به شکل رسمی به عقد هم درآمدند و به احتمال فراوان تابستان یا پاییز سال آینده ازدواج می کنند. آنها در پی یافتن یک خانه مناسب در لس آنجلس هستند تا زندگی مشترک شان را در آمریکا آغاز کنند.

بروکلین با نشان دادن یک حلقه ۲۰۰ هزار دلاری پاسخ مثبت را از نامزد خود گرفت و اعلام کرد می خواهد بهترین همسر و بهترین پدر دنیا باشد. پسر ارشد دیوید و ویکتوریا بکام مدت ها برای یافتن همسری مناسب تلاش کرد و مادرش هم از انتخاب او راضی است. گفته می شود ثروت خاندان پلتس به اندازه ای است که دارایی بکام ها برابر آن تقریبا هیچ است. نلسن پلتس ۷۸ ساله تاجر میلیاردر یهودی و آمریکایی است و دارایی او ۱.۷ میلیارد دلار برآورد می شود.

نیکولا پلتز Nicola Peltz‎  ۹ ژانویهٔ ۱۹۹۵ به دنیا آمده است. نیکولا هنرپیشه اهل وستچستر ایالت نیویورک آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۶ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آخرین هواشکن، تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض اشاره کرد. او همچنین در سریال bates motel نقش داشته‌است.

پلتز از دسامبر ۲۰۱۶ تا می ۲۰۱۸ با مدل انوار حدید رابطه دوستی داشت. پلتز رابطه جدیدی را با بروکلین بکهام از سال ۲۰۱۹ شروع کرده و در یازده جولای ۲۰۲۰ با یکدیگر نامزد کردند.

دیوید بکام ۴۵ ساله از بزرگ ترین ستاره های دنیای توپ گرد و فوتبال بود که امروز در لیگ فوتبال آمریکا MLS تیم داری می کند و ویکتوریا بکام ۴۶ ساله هم در دنیای مد و طراحی فعال است. او پیش تر عضو گروه موسیقی اسپایس گرلز بود که از آن به عنوان موفق ترین گروه موسیقی زنانه تاریخ یاد می شود. آن دو از ۱۹۹۹ ازدواج کرده اند و پدربزرگ و مادربزرگ بروکلین هم ۷۰ سال است زندگی مشترک دارند.

اینستاگرام نیکولا پلتز

instagram.com/nicolaannepeltz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا