چهره هاسلبریتی خارجی

همسر مراد ییلدریم | عکس های لو رفته ملکه زیبایی مراکش

همسر مراد ییلدریم / مراد ییلدریم با منتشر کردن عکس های زیبا از خود و همسرش که ملکه زیبایی مراکش می باشد صفحه شخصی خود را بروز کرد. در ادامه جدیدترین تصاویر را مشاهد کنید  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

همسر مراد ییلدریم

مراد ییلداریم بازیگر ترکیه ای سریال طوفان

مراد ییلدریم بازیگر محبوب ترکها با ملکه زیبایی مراکش ازدواج کرد. اردوغان رئیس جمهور ترکیه ایمان إلبانی را رسما برای بازیگر مشهور مرد ترکیه ای خواستگاری کرد و جواب بله گرفت. رسانه های ترکیه تصویری از اردوغان را به همراه ایمان إلبانی و داماد منتشر کرده اند در حالی که اردوغان از او خواستگاری می کند.
را ببینید

همسر مراد ییلدریم

عکس های جدید از همسر مراد ییلدریم

مراد ییلدریم (انگلیسی:Murat Yıldırım (actor)؛ زادهٔ ۱۳ آوریل ۱۹۷۹) هنرپیشه اهل کشور ترکیه است. وی زادهٔ شهر قونیه است. دو خواهر دارد و پدرش معلم ادبیات بود. والدین این بازیگر اصالتاً اهل ماردین هستند. مراد فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه میباشد.Murat Yildirim که به تئاتر و موسیقی علاقه مند بود در اولین قدم به مدرسه بازیگری رفت، و سپس وارد تئاتر شد و سه سال به عنوان یک آماتور در تئاتر مشغول بود.

همسر مراد ییلدریم

عکس های مراد ییلداریم و همسرش

مراد از طریق همکاران خود در تئاتر خیلی سریع به تلویزیون رفت، برای اولین بار در فیلم “Ayrılsak da Beraberiz” ظاهر شد. این مجموعه در ۱۱ قسمت نوشته و منتشر شد، چهار سال بعد در “عشق ابدی” بازی کرد که شخصیتش در آن فیلم “سادات” بود. بعدها در سال ۲۰۰۴، در مجموعه «همه فرزندان من” با نام “مسعود” ایفای نقش نمود. در سال ۲۰۰۶ نیز با بازی در مجموعه “توفان” که مخاطبان گسترده تری داشت بر محبوبیت خود افزود.

همسر مراد ییلدریم

ایمان إلبانی ملکه زیبایی مراکش

در سال ۲۰۰۶، در فیلم سینمایی، “برزخ” ظاهر شد. فیلم “برزخ” به همراه فیلم “پرتقال طلایی” نامزد کسب جایزه بودند.او در ۲۰ ژوئن سال ۲۰۰۸ با Burcin terzioglu بازیگر ترکی ازدواج کرد.و در ۲۰۱۴ طلاق گرفت . در سال ۲۰۱۶ با ایمان إلبانی ملکه زیبایی اخیر مراکش ازدواج گرفت.مراد با نام ساواش در فیلم عشق و جزا نیز بازی کرده است.

همسر مراد ییلدریم

مراد ییلداریم در کنار همسر مدلش

عکس های احساسی Murat Yıldırım و همسرش

عکس های احساسی Murat Yıldırım و همسرش

عکس های لو رفته از مراد ییلدریم

عکس های لو رفته از مراد ییلدریم

عکس های جدید Murat Yıldırım

عکس های جدید Murat Yıldırım

همسر مراد ییلدریم

جدیدترین عکس های همسر مراد ییلدریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا