چهره هاسلبریتی ایرانی

همه چیز از نیما فلاح به همراه عکس های جدید

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

همه چیز از نیما فلاح به همراه عکس های جدید

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

نیما فلاح  متولد ۴ دی۱۳۵۱از تهران، بازیگر تلویزیون و سینما است. وی همسر سحر ولدبیگی (بازیگر) و دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است.

بیوگرافی نیما فلاح

نیما فلاح متولد ۱۳۵۱ تهران یک بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است و دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است . او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد.

اگر برنامه کاملاً موفق ساعت خوش در اوج محبوبیت توقیف نمی شد شاید نیما فلاح زودتر از اینها به محبوبیت می رسید. او از بازی در نقش دستیار درک(هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش آغاز کرد و پس از چند سال وقفه دوباره با مهران مدیری و این بار در برنامه جنگ ۷۷ فعالیت بازیگری اش را ادامه داد. بدن نرم و نوع بازی اش از او بازیگری منحصر به فرد ساخت. وقتی در فیلم دست های آلوده در نقش داماد بازی کرد همه را به خنده واداشت.

همسر نیما فلاح

سحر ولدبیگی متولد ۱۳۵۶، تهران بازیگر ایرانی تلویزیون و دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی با سریال دختران شناخته شد.

اول تیر ۱۳۹۶، ازدواج سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح ۱۴ ساله شد. البته اگر زمان آشنایی و دو سال و نیم نامزدی را در نظر بگیریم، از مرز ۱۶ سال می گذرد. درواقع سر سریال «پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شدند.

بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیشتر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی بردیم و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن مان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتیم چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟ اولین کار مشترک مان بعد از نامزدی، سریال «دختران » بود.

نیما در نگاه سحر و سحر در نگاه نیما

سحر: نیما بسیار بسیار صبور است و به هیچ عنوان نمی تواند بی اهمیت بودن به زندگی را تحمل کند. نیما دست فرمان بسیار خوبی دارد و در ضمن آشپز قهاری هم هست.

نیما: سحر شخصیت بسیار شادابی دارد و بسیار هم احساسی است. گاهی اوقات احساس او بر منطقش غلبه می کند و من در این مورد به او انتقاد می کنم. سحر آشپزی ماهر است و در آشپزی جادو می کند.

نیما فلاح پسر افسانه بایگان نیست

کافیست یک سرچ کوچولو در گوگل با موضوع پسر افسانه بایگان بزنید، بیشتر سایت ها عکس نیما فلاح را به عنوان پسر افسانه بایگان معرفی می کنند اما در واقعیت اینگونه نیست . همسر افسانه مصطفی شایسته است این زوج صاحب پسری به نام امیرعلی هستند که در ایالت میشیگان زندگی می کند.

کار عجیب مهران مدیری در دورهمی

مهران مدیری در برنامه ای که نیما فلاح وسحر ولد بیگی در دورهمی میهمان بودند نیما فلاح راکچل کرد!

فیلم شناسی نیما فلاح

 مجموعه تلویزیونی

١٣٩۴-۱۳۹۳ در حاشیه ۲ مهران مدیری اژدر

۱۳۹۲ باغ سرهنگ فلورا سام هادی خوش مرام

۱۳۹۱ مسیر انحرافی بهرنگ توقیفی

۱۳۸۹ آب پریا مرضیه برومند مهندس شرکت ماهی طلایی

۱۳۸۵ من نه منم بهروز خلج

۱۳۸۰ رستوران خانوادگی

۱۳۷۸ قطار ابدی بهروز بقایی

۱۳۷۷ جنگ ۷۷ مهران مدیری

۱۳۷۴ نوروز ۷۴

سینمایی

۱۳۸۴ آکواریوم ایرج قادری

۱۳۸۱ سیزده گربه روی شیروانی علی عبدالعلی زاده

۱۳۸۰ غزل محمدرضا زهتابی

۱۳۷۸ دست های آلوده سیروس الوند

۱۳۹۳ شهر موش ها ۲ مرضیه برومند

شبکه نمایش خانگی

۱۳۹۲ رالی ایرانی

شوخی کردم مهران مدیری

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

همه چیز از نیما فلاح به همراه عکس های جدید

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا