تلویزیون

همه چیز درباره مسابقه ترکی سوروایور survivor + زمان دقیق پخش | فرکانس کانال

مسابقه ترکی سوروایور survivor مسابقه ای مهیج ساخت کشور ترکیه است که از شبکه TV8 این کشور پخش می شود. معنی نام این مسابقه به فارسی “مجادله” است. ژانر این مسابقه ماجراجویی و هیجان انگیز است.

این مسابقه سخت ترین مسابقه جهان است و نسخه ترکی آن در دو گروه برگزار می شود . اعضای یک گروه رو افراد مشهور تشکیل میدهند و نام این گروه Ünlüler است و اعضای گروه دوم رو افراد داوطلب تشکیل میدهند و نام این گروه هم Gönüllüler است. مسابقه ترکی سوروایور را Acun Ilıcalı, Alp Kırşan کارگردانی کرده است

زمان پخش مسابقه شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ است.  فرکانس این شبکه در ماهواره ترکست عبارتست از:

۱۲۳۵۶ H 7100 2/3 HD
۱۲۳۴۶ H 9600 3/4 SD

درباره کانال TV8

کانال تلویزیونی به زبان ترکی استانبولی می باشد که زیر مجموعه‌ای از گروه رسانه‌ای «MNG» است. این کانال برنامه های خود را از ۲۲ فوریه سال ۱۹۹۹ آغاز کرده است . برنامه های این کانال از شهر استانبول ترکیه پخش مس شود و صاحب امتیاز اصلی این کانال تلویزیونی آجون ایلیجالی می باشد.

همان طور که می دانید سوروایور مسابقه ای پرطرفدار در ترکیه است که همه ساله با شرکت کنندگان جدید برگزار می شود. این مسابقه محبوب علاوه بر ترکیه در کشور های دیگر مثل ایران، کشور های عربی و … نیز طرفداران زیادی داشته و با شوق و علاقه دنبال می شود.

مسابقه سوروایور ۲۰۲۱ ترکیه 1

فصل جدید این مسابقه جذاب (Survivor 2021) از تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۲۱ در کانال TV8 شروع شد. سوروایور ۲۰۲۱ نیز مانند فصل های اخیر در جمهوری دومینیکن انجام می گیرد. این مسابقه که مغز متفکر مدیای ترکیه آجون ایلیجالی (Acun Ilıcalı) تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد امسال نیز مانند سال های قبل بوده و دو تیم «اونلولر» (Ünlüler) یا همان افراد مشهور و «گونولوللر» (Gönüllüler) یا همان داوطلبان معمولی طی این مسابقه به رقابت می پردازند. در ادامه به معرفی اعضای هر دو تیم نیز پرداخته ایم.

مجری گری مسابقه سوروایور ۲۰۲۰ نیز مانند فصل قبل بر عهده آجون ایلیجالی و مورات جیلان (Murat Ceylan) می باشد. ناگفته نماند مورات جیلان که امروزه موزیسین و مجری مشهوری است نیز در سال ۲۰۱۳ به عنوان داوطلب معمولی در مسابقه سوروایور شرکت کرد و از طریق همین مسابقه با آجون ایلیجالی آشنا شد. به نوعی می توان گفت سوروایور عامل اصلی به شهرت رسیدن او است.

فینال سوروایور ۲۰۲۱

فینال مسابقه سوروایور ۲۰۲۱ در تاریخ ۲۵ ژوئن و همانند فینال سوروایور ۲۰۲۰ در محل گالاتاپورت استانبول برگزار شد. فینالیست های مسابقه نیز اسماعیل بالابان و پویراز یغیت بودند. همانند سالهای گذشته نیز سیستم انتخاب قهرمان این دوره، از طریق اس ام اس های بینندگان مشخص شد. در نتیجه اس ام اس ها، اسماعیل بالابان با بیشترین رای توانست پویراز یغیت را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقاب سوروایور باشد.

مسابقه سوروایور ۲۰۲۱ ترکیه 2

اعضای تیم اونلولر سوروایور ۲۰۲۱

  • باتوهان کاراجاکایا (Batuhan Karacakaya)
  • اویکو چلیک (Öykü Çelik)
  • اسماعیل بالابان (İsmail Balaban)
  • مروه آیدین (Merve Aydın)
  • خیرالدین (Hayrettin)
  • باریش اوزبک (Barış Özbek)
  • ملیس سزر (Melis Sezer)
  • چاغری آتاکان (Çağrı Atakan)
  • ایلایدا شکر (İlayda Şeker)
  • سرگن بایار (Sergen Bayar)
  • باهار سویس (Bahar Sevis)
  • مریم کاصاپ (Meryem Kasap)
  • جمال هونال (Cemal Hünal)

اگر از طرفداران سینما و تلویزیون ترکیه باشید حتما از اعضای تیم افراد مشهور باتوهان کاراجاکایا، اویکو چلیک و نیز چاغری آتاکان را خواهید شناخت. هر سه از بازیگران معروف ترکیه هستند. کاراجاکایا در سریال مشهور عشق ممنوعه (Aşk-ı Memnu) بازی کرده بود. اویکو چلیک در سریال های مشهوری مثل پویراز کارایل (Poyraz Karayel) و ساواشچی (Savaşçı) بازی کرده است و چاغری آتاکان نیز در سال های اخیر با بازیگری خوبش در سریال گودال یا همان چوکور (Çukur) توجه زیادی را به خود جلب کرد.

آجون ایلیجالی چه کسی است؟

سوال خیلیهاست که می پرسند آجون ایلیجالی چه کسی است؟ آجون ایلیجالی (Acun Ilıcalı) فرزند ارگون (پدرش) و ایلک نور (مادرش)، متولد شهر ادیرنه ترکیه، در تاریخ ۲۹ ماه می ۱۹۶۹ میلادی است. آجون خود به اعتبار اصالت والدینش می گوید اهل شهرستان ایلیجا در استان ارزروم ترکیه است. پدرش پیمانکار و مادرش مدیر بود. آجون دوره ابتدایی و راهنمایی را در ادیرنه و دوره ی دبیرستان را در استانبول گذراند. وی بعد از اتمام دوره دبیرستان از رشته دبیری زبان انگلیسی دانشگاه استانبول قبول شد ولی نتوانست تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان برساند.

در ۱۹ سالگی با صدا ایلیجالی ازدواج کرد که حاصل آن دختری بنام بانو بود. وقتی دخترش ۱۰ ماهه بود پدر و مادرش را در یک صانحه رانندگی از دست داد. آجون در دوران آشفتگی روحی بعد از این واقعه از همسرش جدا شد. در سال ۱۹۹۵ یک مغازه باز کرد ولی در این کار نیز موفق نبود. آجون توسط یکی از دوستانش با ایلکر یاسین آشنا شده و خبرنگار بشیکتاش شد.

مسابقه سوروایور ۲۰۲۱ ترکیه 8

وی بعدها به اکیب شانس آل بویوکا و کادر شو تی وی وارد شد. آجون با برنامه آجون فیراردا (Acun Firarda) از سال ۲۰۰۲ در صحنه تلویزیون ترکیه ظاهر شد. آجون در سال ۲۰۰۳ با زینب ایلیجالی ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب دو دختر دیگر به نام های لیلا و یاسمین شد.

وی در سال ۲۰۰۵ شرکت تولیدات تصویری «آجون مدیا» را تاسیس کرد. در قالب این شرکت برنامه های متعددی از قبیل «فیر فاکتور»، «سوروایور»، «وارمیسین یوک موسون؟»، «یئتنک سیزسینیز تورکیه»، «دئولر لیگی» و «یوک بویله دانس» را کارگردانی و مجریگری نمود. همچنین اگر به وب سایت آجون ایلیجالی به آدرس (acunn.com) سر بزنید از اخبار به روز مربوط به مسابقه ی سوروایور ترکیه مطلع خواهید شد.

مسابقه سوروایور ۲۰۲۱ ترکیه 9

اعضای تیم های سوروایور ۲۰۲۰ ترکیه

در این قسمت به معرفی شرکت کنندگان دو تیم اونلولر (Ünlüler) و گونوللولر (Gönüllüler) و معرفی آدرس حساب کاربری اینستاگرام آن ها پرداخته ایم. شما می توانید با کلیک بر روی اسم هر شرکت کننده مستقیما به آدرس حساب اینستاگرام او وارد شوید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا