اخبار داغ

واکنش ارتش رژیم صهیونیستی اسرائیل به شهادت سردار قاسم سلیمانی

در پی حمله ایالات متحده آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد و شهادت سردار قاسم سلیمانی و تعدادی از رهبران حشد شعبی ارتش رژیم صهیونیستی آماده‌باش خود را در مرز با سوریه، لبنان و غزه افزایش داد.

به نقل از سایت اینترنتی النشره، رسانه‌ های اسرائیلی اعلام کردند به دنبال شهادت سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و تعدادی از رهبران حشد شعبی عراق در حمله آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، مسئولان اسرائیلی سطح آماده‌ باش در مرزهای سوریه، لبنان و غزه را افزایش دادند.

همچنین مسئولان رژیم صهیونیستی نشست امنیتی را در مقر فرماندهی ارتش این رژیم در تل‌ آویو برگزار کردند.

صبح امروز حاج قاسم سلیمانی ، بامداد امروز درپی حمله بالگردهای آمریکایی به فیض شهادت نائل آمد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است. سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید. ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان نیز در این حمله به شهادت رسیدند.

نیوزویک از قول منابعی در پنتاگون مدعی شد که عملیات ترور فرماندهان ارشد محور مقاومت با پهپاد انجام گرفته است و ترامپ شخصا بر آن نظارت داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا