چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش بشیر حسینی به قتل رومینا اشرفی به دست پدرش چه بود؟ + ویدیو

در این مطلب از جدولیاب، ویدیو و توضیحاتی درباره واکنش بشیر حسینی به قتل رومینا اشرفی به دست پدرش با استفاده از داس، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بشیر حسینی ، روانشناس اجتماعی و داور برنامه عصر جدید نسبت به قتل رومینا اشرفی ، دختر ۱۴ ساله ای که به دست پدر خود با داس به قتل رسید، واکنش نشان داد!

 

بشیر حسینی گفت:

قاتل رومینا کامنت ها هستند، کامنت هایی که در همان روستای کوچک مردم به هم دادند و به پدر نگاه کردند و گفتند: بی غیرت، چشمانت روشن، دخترت خلاف عفت عمل کرده است، دخترت فرار کرده است، دخترت شان پدری تو را نادیده گرفته است!

این ها کامنت هایی بود که در  فضای ذهن این پدر چرخید تا این که جگر گوشه اش را به دست خودش کشت، چقدر این اتفاق تلخ است.

بشیر حسینی در ادامه توضیح داد که این گونه کامنت های ما، دوباره باعث بلند شدن دستانی با داس می شود و باعث می شود رومیناهای دیگر کشته شود، ما کشته شدن رومینا را این بار با قتل فیزیکی دیدیم و قتل روانی را نمی بینیم!

در انتها لازم به یادآوری است روز اول خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در یکی از روستاهای بخش حویق در شهرستان تالش ، دختری ۱۴ ساله به نام رومینا اشرفی به دست پدر خود یعنی کربلایی رضا اشرفی به قتل رسید!براساس رسانه ‌های محلی در گیلان ، رومینا اشرفی در رابطه‌ ای بوده است که خانواده او به شدت مخالف آن رابطه بوده ‌اند و به همین دلیل از خانه فرار کرده است! اما پلیس بعد از گزارش خانواده‌ ها ، او و مرد همراه وی را دستگیر کرده است. به گفته شاهدان محلی رومینا از ترس جان خود نمی‌خواسته است به خانه برگردد اما پلیس طبق قانون او را تحویل خانواده ‌ی خود داده است. بعد از بازگشت به خانه، پدر رومینا در خواب به سراغ او می ‌رود و ابتدا سعی می‌ کند او را خفه کند، اما نمی ‌تواند و با داس گردن او را می ‌برد و سرش را از تنش جدا می ‌کند. مادر رومینا بعد از دیدن این صحنه با شیون و فریاد، همسایه‌ ها را خبر می‌کند و در نهایت پلیس پدر رومینا را دستگیر می‌ کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا