چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش علی ملاقلی پور به عدم پخش سریال کتونی زرنگی و شایعه مخالفت با نظام

واکنش علی ملاقلی پور به عدم پخش سریال کتونی زرنگی در برخی از رسانه ها منتشر شد. علی ملاقلی پور فرزند رسول ملاقلی پور کارگردان فقید سینمای دفاع کقدس اخیرا اظهار نظرهای سیاسی داشته که باعث شده تا بسیاری از جمله مدیران سیما وی را متهم به مخالفتش با نظام و رهبری کنند. این کارگردان جوان در جدیدترین واکنش از طرفداران رهبری عذر خواهی کرد.

واکنش علی ملاقلی پور به عدم پخش سریال
واکنش علی ملاقلی پور به عدم پخش سریال

همچنین بخوانید:

علت پخش نشدن سریال کتونی زرنگی از شبکه ۳ چه بود؟


علی ملاقلی‌پور پس از آنکه پخش سریال کتونی زرنگی متوقف شد، با انتشار عکسی از خودش بر بالین احمد احمد در مورد اظهار نظرهای اخیرش در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. متن وی به شرح زیر است:
به نام خدا
از دیشب حوالی پخش سریال کتونی زرنگی برخی کامنت ها و بحثهای فضای مجازی که گاهی در فضای احساسی رقم می خورد در برخی فضاها دست به دست شده و جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم ! سابقه مستند سازی بنده نشان می دهد که مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم آن هم به واسطه سالها مطالعات تاریخی سیاسی که علاقه همیشگی بنده است و بارها کتب مختلف در این باب را در صفحه شخصی به علاقه مندان به تاریخ و سیاست و انقلاب اسلامی معرفی کردم.

البته نکات و انتقادات و اختلاف سلیقه های شخصی هم در أین موارد دارم اما اینها باعث نمی شود که هیچ گاه در مقابل اسلام بایستم . گاهی جدلهای درون انقلاب اسلامی نباید باعث شود دچار دوگانگی شویم. می دانم برخی کامنت ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی طرفداران رهبری شده است که قصد کدورت نداشتم و از این بابت عذر خواهی می کنم.

البته اینقدر توان تشخیص دارم که رخت چرکها را جلوی غریبه ها نشویم و با تمام اعتقادات خاص و انتقاداتم بارها در مناظره های سیاسی شکل گرفته پس از مستند جنجالی راه طی شده که با افراد نهضت آزادی داشتم از آقای خامنه ای در مقابل جریان های کمونیست و لیبرال دفاع کردم که گواه این حرف مناظره های بنده در دانشگاه شریف و دانشکده پرستاری شهید بهشتی و جشنواره عمار هست .

اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت دلیل بر این نیست که من بیرون خانه ایستاده ام. عکس از روز مصاحبه و گفتگو با احمد احمد مبارز سیاسی دوران انقلاب اسلامی ، دغدغه ای دائمی که مدام درگیر شناخت مطالعه تاریخ سیاسی و شفاهی ام کرده اما مطمئنا همه نتایج یکسان نیست و اختلاف سلیقه بدیهی است.


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی + خلاصه داستان و عکس بازیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا