سینماسینمای‌ایران

واکنش مداحان به فیلم زهرمار و مداحی سیامک انصاری در فیلم!

مجله اینترنتی کولاک: جدیدترین فیلم جواد رضویان عید فطر اکران می شود اما برخی نگران واکنش مداحان به فیلم زهرمار هستند! در این فیلم سیامک انصاری در نقش یک مداح ایفای نقش کرده است. او در زندگی‌اش دچار توطئه شخصی می‌شود و رقیبش پای یک زن را به زندگی‌اش باز می‌کند.

ماجرای مشاوره مجید بنی فاطمه به فیلم زهرمار
ماجرای مشاوره مجید بنی فاطمه به فیلم زهرمار

 

جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم زهر مار در همین خصوص گفت: زمانی که در مرحله فیلمنامه این موضوع حساس را بررسی کردم، حساسیت خودم و جواد رضویان بیشتر از شما بود. می‌دانستیم که احتمالا با جماعتی سروکار خواهیم داشت که شاید نزدیک شدن به آنها سخت باشد و ما هم تشویق نشویم.

وی با اشاره به اینکه برای این کار بازتاب‌ها را گرفته و حتی برادر خودش هم آن را قبل از کار دیده است، گفت: حتی ایشان کار را هم دوست داشتند و نقدی هم بدان داشتند. بنابراین در این کار خواستیم بررسی کنیم که در این مسیر اگر واقعا یک مداح قرار بگیرد، چکار می‌کند؟ آیا می‌تواند مسیر را طی کند و راه درست را از خلاف تشخیص دهد و وظیفه انسانی را انجام دهد یا اینکه کنار می‌کشد؟

وی در ادامه گفت: به نظر من یک اطلاع‌رسانی هم این کار به طبقه مداح کرده؛ چرا که هر طبقه دیگری اگر با این کار مشکلی داشتند ابتدا کار را پس می‌زدند. حال امیدوارم که از کار ما راضی باشند و اگر هم نباشند ما را ببخشند.

این گفته‌های نوروزبیگی، واکنش برادرش ـ مجید نوروزبیگی ـ را در پی داشت. او گفت: کار را دیده‌ام، اما فیلم، اشکالات زیادی دارد و این‌که گفته شود من از آن راضی هستم، صحیح نیست. ضمن این‌که آقای سیدمجید بنی‌فاطمه در جریان صفر تا صد کار بوده و در واقع، مشورت اصلی را ایشان به برادرم داده است.

بر اساس شنیده‌ها به جز بنی‌فاطمه، یکی دیگر از مداحان سرشناس کشور نیز درباره شکل‌گیری شخصیت مداح در این فیلم به سیامک انصاری (بازیگر نقش مداح) مشورت داده است. همچنین شنیده می‌شود که یکی از مداحان معروف در تماسی با تهیه کننده از ساخت این فیلم تشکر کرده است.

قصه فیلم «زهر مار» به یک توطئه شخصی علیه مداحی می‌پردازد که قصد دارد عضو شورای شهر شود. او در این مسیر، دچار حاشیه‌هایی می‌شود، اما در نهایت، تصویر درستی از آن مداح به مخاطب ارائه می‌شود.

جواد نوروزبیگی ۵۳ ساله، تهیه‌کنندگی آثار فراوانی را در سینما و تلویزیون بر عهده داشته که مشهورترین آن‌ها، «شوق پرواز» بر اساس زندگی شهید خلبان عباس بابایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا