چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش نوید محمدزاده به یادداشت شهاب حسینی چه بود؟

در این مطلب، پیرامون واکنش نوید محمدزاده به یادداشت شهاب حسینی درباره انصراف تعدادی از هنرمندان از جشنواره فجر توضحاتی خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید. روز گذشته شهاب حسینی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان و گوینده درباره انصراف تعدادی از هنرمندان از جشنواره فجر یادداشتی را منتشر کرده بود که نوید محمدزاده با اشتراک تصویری از این بازیگر مطرح حمایت کرد.

واکنش نوید محمدزاده به یادداشت شهاب حسینی

صبح روز گذشته شهاب حسینی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، به انصراف برخی از هنرمندان از حضور در سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد. پست این بازیگر واکنش‌ های متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت! نوید محمدزاده با انتشار تصویر این بازیگر در استوری اینستاگرام خود، تلویحا از شهاب حسینی حمایت و پست او را تایید کرد!

نوید محمدزاده ، بازیگر سینما و تئاتر ، متولد ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۵ شمسی در شهر تهران می باشد. نقش‌ آفرینی وی در فیلم ” عصبانی نیستم ” به‌ کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی رضا درمیشیان و محصول سال ۱۳۹۲ شمسی، موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری نوید محمدزاده را شایسته ی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌ دانستند! همچنین وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌ است.

وی در سال‌ های ۱۳۹۰ شمسی و ۱۳۹۱ شمسی اجرای قسمت‌ هایی از برنامه ” دوستان ” که از شبکه جام جم پخش می‌شد را بر عهده داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا