چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش کاربران به ازدواج پیمان قاسمخانی میترا ابراهیمی و اختلاف سنی آنها

واکنش کاربران به ازدواج پیمان قاسمخانی و میترا ابراهیمی و اختلاف سنی آنها همچنین نکاتی درباره زندگی شخصی قاسم خانی و میترا امیر ابراهیمی در این مطلب. پیمان قاسم خانی، کارگردان و نویسنده معروف که به واسطه شوهر سابق بهاره رهنما بودن از حواشی به دور نیست به تازگی با دختری جوان ازدواج کرد ه است.

واکنش کاربران به ازدواج پیمان قاسمخانی
واکنش کاربران به ازدواج پیمان قاسمخانی

پیمان قاسم‌خانی متولد ۳۰ دی ۱۳۴۴در تهران فیلمنامه‌نویس ، کارگردان و بازیگر ایرانی است. او با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد گذراند وی همچنین مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است.

پیمان قاسم خانی فیلمنامه ‌نویس سینما و تلویزیون پس از سال ‌ها جدایی از همسر سابقش بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، چند روز پیش برای بار دوم ازدواج کرد. عکسی که از قاسمخانی و همسر جدیدش میترا ابراهیمی، مستند ساز و روانشناس سرشناس، در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است حاکی از ازدواج مجدد این نویسنده معروف است. البته تاکنون این خبر توسط پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی تائید یا تکذیب نشده است.

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۸ است و اختلاف سنی او با قاسمخانی برای مدتی سوژه کاربران شبکه های اجتماعی بوده است.

کاربر فضای مجازی در توییترش نوشت: پیمان قاسمخانی۵۴ساله با یکی از خودش۲۲سال کوچکتر ازدواج کرد. دو تاسوال تو ذهنمه. ۱٫این دختر معیار ازدواجش با کسی اینهمه بزرگتر چی میتونسته باشه جز سر زبونا افتادن و برعکس برای شوهرش هم؟ ۲٫اگر همین ازدواج توسط یک شخص معروف مخالف تفکر این جماعت رخ میداد چند نامه اعتراضی مینوشتن؟

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا