کلیپ داغ

وحید خزایی چطور دستگیر شد ؟ + ویدیو دستگیری در فرودگاه امام

وحید خزایی چطور دستگیر شد ؟ به همراه ویدیو دستگیری در فرودگاه امام خمینی همچنین جزئیات بازداشت وحید خزایی معروف به پسر تلگرامی در این مطلب. وحید خزایی از مجرمان سابقه‌دار فضای مجازی، روز سوم تیر ماه در فرودگاه امام خمینی (ره) بازداشت شد.

خزایی که در اوایل دهه ۹۰ از به‌اصطلاح شاخ‌های اینستاگرامی به شمار می‌رفت و با ارتباط گیری با دختران و انتشار فیلم‌های آنان در فضای مجازی شهرت یافته بود، در پی شکایت چند شاکی بازداشت شد که فیلم بازداشت موفقیت‌آمیز وی از سوی پلیس فتا در بین مردم شهرت یافت.وی پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه‌مدت، با رضایت برخی شکات، از زندان آزاد شد و بلافاصله به ترکیه گریخت و در این کشور نیز با تداوم فعالیت‌های مجرمانه از جمله سوءاستفاده از دختران و ترویج مصرف مشروبات الکلی و راه‌اندازی سایت‌های شرط بندی، ضمن ترویج اقدامات خلاف عفت عمومی، اقدام به خارج‌سازی مقادیر معتنابهی ارز از کشور نمود.

خزایی که از سال ۱۳۹۷ تحت پیگرد قرار داشته است، ساعتی پیش، توسط ضابطان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بازداشت شد.

وحید خزایی متولد ۱۳۶۴ در تهران، پسر معروف تلگرامی است. به ظاهر تحصیلات وی تا مقطع دیپلم است، کار وی در پخش مانتو و لباس زنانه می باشد؛ در ابتدا گفته می شد کارگر ساده بنگاه املاکی است، اما دروغ بود و در ترکیه منتظر تایید پناهندگی آمریکا بود!

وحید خزایی چطور دستگیر شد
وحید خزایی چطور دستگیر شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا