تلویزیون

ویدیو فصل دوم عصر جدید چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹ + دانلود | قسمت پنجم – بخش دوم

ویدیو فصل دوم عصر جدید چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹ به همراه دانلود ویدیو بخش دوم از قسمت پنجم دور مقدماتی فصل دوم مسابقه عصر جدید شبکه سه. تلویزیون برنامه‌های مختلفی را در ایام نوروز برای مخاطبان تدارک دیده است. فصل دوم برنامه عصر جدید هم هرشب پخش می‌شود.

چهارشنبه شب سه اجرا دیگری از قسمت پنجم این برنامه روی آنتن رفت و نفر برگزیده این قسمت معرفی شد. در بخش اول این قسمت که پنجم فروردین روی آنتن رفت، چهار شرکت کننده روی صحنه رفتند و برنامه های خود را اجرا کردند…اما بخش دوم اجراها:

گروه مثلث، پنجمین اجرای قسمت پنجم از دور مقدماتی فصل دوم را به نمایش گذاشتند، گروهی که هم اجرا، هم نخل روی لباس آنها، یادآور شور و حال و خونگرمی مردم خوزستان بود!

سجاد رضایی، ششمین اجرای قسمت پنجم را در حوزه بازیگری به نمایش گذاشت. این شرکت کننده نمایشی را اجرا کرد، درباره فرهاد کوهکن نه، فرهاد کولبری که با روایت «تلخ» این قشر، به خواستگاری «شیرین» رفت!

این اجرا بسیار مورد توجه داوران قرار گرفت و آریا عظیمی نژاد گفت:قبل از ضبط سری دوم عصر جدید با چند تهیه کننده شرط کردم که استعداد‌های این مسابقه را به آن‌ها معرفی کنم به نظرم سجاد یکی از این استعداد‌ها است.

نونهالی درباره این اجرا گفت: کسی که شما را برای آمدن روی صحنه هدایت کرده است، دست مریزاد دارد و شما هم دست مریزاد دارید که هدایت آن‌ها را هدر ندادید.

اجرای پایانی قسمت پنجم به عهده سیداحمد موسوی بود، هنرمندی که ۳ هنر زیبا رو با ابزار «انگشت»، روی سطح شیشه‌ای-نفتی-دوده‌ای خلق کرد! این اجرا فقط دو رای مثبت دریافت کرد.

در پایان قسمت پنجم با رای داوران گروه مثلث ،سجاد رضایی و مصطفی حسنلو به مرحله دوم راه پیدا کردند.

 

در پایان قسمت پنجم با رای داوران گروه مثلث ،سجاد رضایی و مصطفی حسنلو به مرحله دوم راه پیدا کردند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا