تلویزیون

پارسا ترک خیر آبادی خواننده در فصل دوم عصر جدید کیست؟ + اجرا دور مقدماتی ۱ فروردین ۹۹

پارسا ترک خیر آبادی خواننده در فصل دوم عصر جدید کیست؟ به همراه ویدیو اجرا دور مقدماتی ۱ فروردین ۹۹ را اینجا ببنید خواننده ای که ۴ چراغ سفید از داوران گرفت. برنامه عصر جدید شب گذشته (جمعه شب ۱ فروردین) شاهد اجرای محمد بازوپیشه، فاطمه جزینی و منیره پناهی، پارسا ترک‌خیرآبادی و گروه نقالی مهرآفرینان بود.

شبکه سه سیما برنامه‌های مختلفی را در ایام نوروز برای مخاطبان تدارک دیده است. در همین راستا، فصل دوم «عصر جدید» هرشب پخش می‌شود. البته با توجه به شیوع کرونا، عوامل عصر جدید ضبط برنامه‌ها را از ماه‌های قبل انجام دادند و در شب‌های نوروز مهمان مخاطبان خود هستند.

جمعه شب علیخانی با تبریک سال نو برنامه را آغاز کرد. هریک از داوران هم با آوردن یکی از نمادهای هفت سین، درباره سال جدید حرف زدند. رویا نونهالی با هدیه گل سنبل به مخاطبان برنامه گفت: «اضطراب احوال مشترک همه مردم است که در کره زمین زندگی می‌کنند؛ اما من فکر می‌کنم شاید ناشی از تصمیم‌هایی است که نگرفتیم و دستورالعمل‌هایی که اجرا نکردیم. امیدوارم در سال نو با تصمیم‌های خیلی خوب اضطراب خود را کم کنیم.»

پارسا ترک خیر آبادی خواننده در فصل دوم عصر جدید
پارسا ترک خیر آبادی خواننده در فصل دوم عصر جدید

عظیمی‌نژاد هم گفت: «سنجد در هفت سین نماد خرد و فرزانگی است؛ امیدوارم اگر در سال جدید اتفاقی افتاد، با عقل‌گرایی به نتیجه خوب برسیم.» بشیر حسینی نیز گفت: «من برای شما سیب آوردم؛ سیب سرخ تقدیم همه هموطنان؛ امیدوارم که سلامت باشند.»

اما امین حیایی آرزوی سالی پر عشق را برای مردم داشت و گفت: «برایتان آرزوی سالی پر عشق می‌کنم و عشق هم بدون پول نمی‌شود!». او در ادامه سکه‌ها را روی میز ریخت و گفت: «امیدوارم ۹۹ سالی پربرکت برای تمامی ایرانیان باشد و با جیب پر پول کنار هم باشیم.»

در ادامه، چهار اجرای شرکت کنندگان عصر جدید پخش شد. دومین اجرای دیشب را پارسا ترک‌خیرآبادی در حوزه خوانندگی انجام داد و چهار رای مثبت داوران را دریافت کرد. خیر آبادی آواز کم نقصی داشت و اجرایش با تشویق حضار همراه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا