سریالسریال‌ایرانی

شرط محسن تنابنده برای ساخت پایتخت ۷ + جزئیات | پایتخت همچنان ادامه دارد!

شرط محسن تنابنده برای ساخت پایتخت ۷ جزئیات ساخت دنباله سریال پایتخت برای فصل هفتم از زبان محسن تنابنده طراح سریال را در اینجا بخوانید. در حالیکه چندی قبل سازندگان سریال پایتخت بی میلی خود را برای ادامه دادن این سریال اعلام کرده بودند، محسن تنابنده در صحبت هایی به صورت ضمنی از ادامه آن سخن گفت.

ساخت پایتخت ۷
ساخت پایتخت ۷

محسن تنابنده درخصوص ادامه فیلمبرداری سریال «پایتخت ۶» با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: طبیعی است که در این شرایط ، ادامه ساخت سریال ، خارج از عقل و منطق به‌نظر میرسد و حتا ممکن است دیگر گروه‌ها هم به فعالیت ما استناد کنند و بگویند که حالا که عوامل سریال «پایتخت» کار میکنند پس ما هم فعالیت‌مان را متوقف نمی‌کنیم اما ما نه برای خودنمایی ، بلکه به‌دلیل اینکه اواخر کارمان بود و قرار است این مجموعه ، نوروز ٩٩ پخش شود کار را ادامه دادیم.

او ادامه داد: قطعا ما هم استرس‌ و نگرانی‌هایی داریم ، مخصوصا برای خانواده‌هایمان که دور از ما هستند اما باید برای مردم ادامه میدادیم. همچنین باید از تک‌تک عوامل سریال تشکر کنم که در این شرایط پای کار ایستادند تا « پایتخت ۶» ساخته شود. کار آنها هم کمتر از کسانی نیست که این روزها از جان گذشته‌اند تا به مردم خدمت و با این ویروس مقابله کنند.

محسن تنابنده اظهار داشت: فصل ششم «پایتخت» به لحاظ شکل و فرم در تداوم فصول قبل است با این تفاوت که داستان امسال بیشتر مبتنی بر خانواده و شیرین کردن کام مردم است. فصل ششم شاید مثل فصول قبل زیاد حادثه محور نباشد ولی اتفاقات نرمتر و جذابتری دارد که شیرینی بیشتری برای مردم دارد و این نکته هم می‌گویم که اگر با افول اقبال مردم روبرو باشیم و بفهمیم مخاطبین فصل جدید «پایتخت» را دوست ندارند دیگر ساخت ادامه این سریال لزومی ندارد. در نهایت اگر اقبال عمومی باشد سریال را ادامه میدهیم و اگر مردم دوستش داشته باشند ما نیز انرژی میگیریم برای ادامه کار…

این در حالی بود که بعد از اتفاقات مربوط به ساقط شدن هواپیمای اوکراینی و اخبار جهت دار صداوسیما، برخی از هنرمندان و از جمله محسن تنابنده گفته بودند دیگر در تلویزیون حضور نخواهد داشت و برنامه برای این رسانه نمی سازد.

چندی قبل جلال محمدی نوازنده در ساخت موسیقی سریال پایتخت که با آریا عظیمی نژاد همکاری می کند، در بخشی از صحبت‌های خود به همکاری با آهنگ ساز پایتخت در ساخت موسیقی سریال پایتخت ۶ اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به اینکه این قسمت از سریال شاید آخرین فصل از مجموعه پایتخت باشد، بنابراین تمام تلاشمان را انجام داده‌ایم که این بار هم یک موسیقی ناب از منطقه مازندران پیش روی مخاطبان قرار گیرد که بتواند همچون فصل‌های قبل با بینندگان ارتباط خوبی برقرار کند.

وی افزود: ما در این فصل با طراحی‌های خوش‌فکر و اندیشمندانه‌ای که آریا عظیمی‌نژاد برای ساخت موسیقی سریال داشته است، کارهای متفاوتی را اجرا می‌کنیم که قطعاً برای مخاطبان سریال تازگی خواهد داشت.

این هنرمند ادامه داد: از آنجایی که کار هنوز تمام نشده، نمی‌توانم درباره جزئیات آن توضیح بیشتری بدهم اما روی این نکته تأکید می‌کنم که در این سریال کوشیده‌ایم در خدمت موسیقی باشیم که آریا عظیمی نژاد انصافاً برای آن سنگ تمام گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا