سریالسریال خارجی

پروژه جدید بازیگران سریال فرندز Friends + جزئیات

انتشار خبر پروژه جدید بازیگران سریال فرندز Friends با استقبال دوستداران و طرفداران این سریال همراه شد. در حالیکه بسیاری منتظر شنیدن خبر ساخت فصل جدید این سریال پر مخاطب بودند اما هالیوود ریپورتر  پیش گزارش داد که هنوز هیچ قراردادی به امضاء نرسیده، اما تمامی بازیگران و عوامل سریال «دوستان» (Friends) برای حضور در یک ویژه‌برنامه باز خواهند گشت.

پروژه جدید بازیگران سریال فرندز Friends
پروژه جدید بازیگران سریال فرندز Friends

درحالی که در هفته‌های گذشته بازیگران سریال به طرق مختلف بیست و پنجمین سالگرد پخش «دوستان» را جشن می‌گرفتند، هالیوود ریپورتر به نقل از منابع نزدیک به سریال می‌نویسد استودیوی برادران وارنر در حال مذاکره با بازیگران و نویسندگان مجموعه است تا آنان را برای پروژه‌ای در شبکه‌ی جدید HBO Max گرد هم جمع کند.

عوامل سریال از جمله «جنیفر انیستون»، «کورتنی کاکس»،  «لیزا کودرو»،  «مت له‌بلانک»، «متیو پری» و «دیوید شویمر» به همراه نویسندگان مجموعه «دیوید کرین» و «مارتا کافمن» برای حضور در یک ویژه‌برنامه‌ی بدون فیلمنامه در حال رایزنی‌اند. منابع تأکید می‌کنند که این مذاکرات هنوز در مراحل اولیه قرار دارد. چالش بعدی پس از امضای قرارداد، هماهنگی عوامل و تنظیم برنامه‌های آن‌ها خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که مذاکرات به نتیجه نرسیده و پروژه کنسل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا