چهره هاسلبریتی خارجی

پریانکا چوپرا: مردم به خاطر اختلاف سنی من و همسرم، توهین های بسیاری می‌کنند

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : جشن ازدواج پریانکا چوپرا و همسرش نیک جوناس که سال گذشته در راجستان برگزار شد پر از شور و عشق بود. این زوج هنرمند با برگزاری دو مراسم مجلل و مفصل، ازدواجشان را جشن گرفتند و تمام جزئیات درمورد مراسم این دو چهره مطرح جهانی، که به اسم «نیکیانکا» معروف هستند تیتر یک رسانه‌های و صفحات مجازی شد. پریانکا به زودی بعد از چند سال فاصله از سینمای هند، در فیلم بالیوودی «The Sky Is Pink» روی پرده سینماها دیده خواهد شد. او در این فیلم یا زائیرا وسیم، روهیت سرف و فرهان اختر همبازی شده است.

 

جدا از این مسائل، یکی از موارد بحث برانگیز در مورد این زوج، اختلاف سنی زیاد آنها بود که بعضا باعث شده پریانکا چوپرا مورد تمسخر کاربران در فضای مجازی قرار بگیرد. پریانکا چوپرا ۳۶ ساله است و همسرش نیک جوناس ده سال از او کوچکتر و ۲۶ ساله است.

در یکی از مصاحبات اخیر،  پریانکا دوباره مجبور شد درمورد فاصله سنی زیاد با همسرش صحبت کند و در این باره گفت: «مردم توهین و تمسخرهای زیادی درمورد این مسئله نثار من و همسرم کرده و می‌کنند. خیلی برایم جالب است وقتی در یک رابطه مرد از زن بزرگتر است هیچ کس به این مسئله اهمیت نمی‌دهد و درواقع بسیاری از افراد این فاصله و تفاوت سنی را دوست دارند.»

 

تفاوت عقاید بسیار زیاد است اما تنها واقعیت موجود در مورد این زوج مطرح سینمایی که حائز اهمیت است این است که نیکیانکا دیوانه وار عاشق همدیگر هستند و زندگی مشترک شاد و موفق دارند چراکه برای آنها سن تنها یک عدد است و همیشه هرکجا که ظاهر می‌شوند در راس توجهات قرار دارند. چندی پیش پریانکا در جشنواره کن در فرانسه حضور پیدا کرد و همسرش نیک خیلی زود خودش را به همسرش رساند و او را در این فستیوال همراهی کرد درحالیکه چهره‌های مطرح دیگری همچون آیشواریا رای بچن و دیپیکا پادوکن به تنهایی و بدون همسرانشان در این جشنواره حاضر شدند.

 

پریانکا به زودی بعد از چند سال فاصله از سینمای هند، در فیلم بالیوودی «The Sky Is Pink» روی پرده سینماها دیده خواهد شد. او در این فیلم یا زائیرا وسیم، روهیت سرف و فرهان اختر همبازی شده است. فرهان اختر نقش اصلی و محوری فیلم را ایفا کرده است.

 

او در حال حاضر مشغول بازی در فیلمی مقابل میندی کالینگ است. او پروژه‌های قابل توجهی در هالیوود در دست دارد. چند روز قبل او هنگام بیرون آمدن از دفتر کار تهیه کننده مطرح بالیوود، سیدارت روی کاپور دیده شد و این می‌تواند نوید فعالیت در یک فیلم بالیوود دیگر برای طرفداران این بازیگر توانای هندی باشد.

 

1 دیدگاه

  1. اینکه یکسری از بازیگران بدون همسر در فستیوال حاضر شدند به طور حتم دلیل بر ضعیف بودن روابط شان نیست و اینکه از طرفی کسانی ، فاصله سنی مرد خیلی بزرگتر از زن را دوست ندارند اما واقعیت این است که در جاهایی بوده و شده که مرد و زن با فاصله زیادی از هم بوده اند و زندگی موفقی داشته اند ولی اینکه مرد چندین سال از زن بزرگتر باشد معمولا توصیه میشود اما استثناء هم وجود دارد ان شاءا…
    اگر خدای متعال بخواهد و تایید بفرماید همینطورست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا