چهره هاسلبریتی ایرانی

استایل پریناز ایزدیار در جشنواره فیلم فجر ۹۸

پریناز ایزدیار یکی از بازیگران ایرانی است. او با بازی در فیلم سه کام حبس در جشنواره فیلم فجر سال ۹۸ حضور دارد. اولین فیلمی که در جشنواره فجر اکران شد و نشست خبری آن برگزار شد، فیلم سه کام حبس بود. در این بخش عکس پریناز ایزدیار در جشنواره فجر ۹۸ را منتشر می کنیم.

پریناز ایزدیار در جشنواره فجر
پریناز ایزدیار در جشنواره فجر

پریناز ایزدیار در جشنواره فیلم فجر

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما رسانه (پردیس ملت) با نمایش فیلم “سه کام حبس” به کارگردانی سامان سالور، ظهر امروز (شنبه ۱۲ بهمن) به طور رسمی آغاز شد.

امسال با توجه به رویدادهای تلخ چند ماه گذشته، بخش فوتو کال از جشنواره فیلم فجر حذف شده است و برای همین، عوامل “سه کام حبس” از جمله سامان سالور، محسن تنابنده و پری‌ناز ایزدیار، مقابل دوربین آتلیه جشنواره فیلم فجر رفتند و عکس گرفتند.

عکس‌ زیر از پریناز ایزدیار در همین آتلیه گرفته شده است.

پریناز ایزدیار
پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت.

ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه خوانی سفر به نهایت دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسهٔ محک که مخصوص کودکان سرطانی است برنامه‌ای اجرا کردند. آنها تمام پول بدست آمده را به آن مؤسسه واگذار کردند. او نامزد بلورین بهترین بازیگر مکمل زن شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا