چهره هاسلبریتی خارجی

پریهان ساواش همسر سابق ابراهیم تاتلیسس کیست؟ + بیوگرافی و عکس | علت جدایی

پریهان ساواش همسر سابق ابراهیم تاتلیسس کیست؟ به همراه زندگینامه و بیوگرافی پریهان ساواش عکس و زندگی خصوصی و علت جدایی این زوج هنرمند. پریهان ساواش Perihan Savas همسر سابق ابراهیم تاتلیس خواننده پر آوازه ترکیه است. او یکی از مشهورترین بازیگران ترک است و در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است.

پریهان ساواش همسر سابق ابراهیم تاتلیسس
پریهان ساواش همسر سابق ابراهیم تاتلیسس

پریهان اولین نقش خود را در سن ۵ سالگی و در تئاتری در شهر استانبول بازی کرد. پریهان در یازدهمین جشنواره فیلم آنتالیا (سال ۱۹۷۴) که فستیوالی مهم در کشور ترکیه است موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

پریهان ساواش متولد ۱۹۵۷ در استانبول ترکیه است. وی تحصیلات خود در دوره راهنمایی به پایان رسانده است. اولین حضور پریهان در سینما در سال ۱۹۷۱ با فیلم Sehzade Sinbad kaf daginda رقم خورد. بعد از آن در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است.

پریهان در سال ۱۹۷۹ با ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه ای ازدواج کرد که حاضل ازدواج این دو دختری به نام ملک بود. وی سه سال بعد از ابراهیم جدا شد. بعد از آن نیز در سال ۱۹۸۷ با ییلماز ظفر ازدواج کرد که این ازدواج نیز بعد از ۷ سال به طلاق ختم یافت. حاصل ازدواج دومش نیز یک پسر به اسم ساواش بود.

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا