موسیقیموسیقی ایران

پر بازدیدترین خواننده کنسرت های آنلاین مشخص شد ؛ زند وکیلی رکورد زد + میزان بازدید

پر بازدیدترین خواننده کنسرت های آنلاین مشخص شد علی زند وکیلی خواننده محبوب پاپ و فولکوریک رکورد زد به همراه میزان بازدید از کنسرت آنلاین. علی زندوکیلی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که رکورددار تماشای کنسرت آنلاین با بیش از ۷میلیون بازدید است.

پر بازدیدترین خواننده کنسرت های آنلاین
پر بازدیدترین خواننده کنسرت های آنلاین

علی زند وکیلی که شب گذشته جمعه ۲۲ فروردین ماه در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفته بود بیشترین مخاطب را در میان کنسرت‌هایی در نوع خود که در شب‌های گذشته به صورت آنلاین اجرا شدند، داشت.

روابط عمومی تیوا دراین‌باره نوشت: «علی زندوکیلی رکورد چند شب گذشته کنسرت‌های آنلاین را که به همت شهرداری تهران، سازمان صوت و تصویر فراگیر صدا سیما و شبکه تیوا برگزار شده بود را با بیش از ۷میلیون بازدید شکست. این کنسرت در بیش از ۲۴ پلتفرم دارای مجوز ساترا به صورت زنده نمایش داده شد که با استقبال بی‌نظیر هواداران موسیقی پاپ و سنتی روبه‌رو شد.»

گزارش کنسرت آنلاین علی زند وکیلی

با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران، خوانندگان موسیقی پاپ و برخی گروه‌ها از جمعه ۸ فروردین‌ لغالیت ۲۲ فروردین‌ماه در قالب برنامه نوروزخانه به اجرای کنسرت می‌پردازند. زمان برگزاری این کنسرت‌ها ساعت ۲۱:۰۰ هرشب است.

در چهاردهمین شب از برگزاری کنسرت‌های آنلاین در قالب برنامه «نوروزخانه» علی زندوکیلی به اتفاق اعضای گروهش به روی صحنه رفتند. نام علی زندوکیلی پیش‌تر در جدول اجراها ثبت نشده بود.

زندوکیلی ضمن تبریک سال نو به مردم گفت امیدوار است با اجرای کنسرت آنلاین لحظات خوشی را برای مخاطبانش در سراسر دنیا رقم بزند. این خواننده در طول کنسرت از شهرداری تهران بابت تدارک و تولید برنامه «نوروزخانه» و از عوامل حاضر در سالن برای ضبط و پخش کنسرت تشکر کرد و ضمن اجرا به معرفی اعضای گروهش پرداخت و از مخاطبان خاص آنها را تشویق کنند.CYMERA_۲۰۲۰۰۴۱۰_۱۱۳۲۴۷

علی زندوکیلی در کنسرت آنلاینش قطعات «آب و آتش»، «عطر خاطره»، «شهرحسود»، «گل سرخ»، «جانانه»، «لالایی»، «دو زلفونت بود تار ربابم»، «باهار شیراز»، «باورم کن»، «روسری آبی»، «به سوی تو» و «لحظه شیرین» را اجرا کرد.

«بر باد رفته» یکی دیگر از قطعاتی بود که توسط علی زندوکیلی اجرا شد و او آن را به قربانیان و بازماندگان بیماری کرونا و پرستاران و پرسنل کادر درمان تقدیم کرد.

سینا و سحاب علم، شایان ریاحی، امید غفاریان و افشین بابایی نیز در این اجرا علی زندوکیلی را همراهی کردند. علی زندوکیلی کمی‌ پس از اجرای برنامه به نقل از تیوا نوشت کنسرت آنلاین او با بیش از ۷ میلیون بازدید رکورد شب‌های گذشته را شکسته است.

گفتنی است، با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران، خوانندگان موسیقی پاپ و برخی گروه‌ها از جمعه ۸ فروردین‌ لغالیت ۲۲ فروردین‌ماه در قالب برنامه «نوروزخانه» به اجرای کنسرت می‌پردازند. زمان برگزاری این کنسرت‌ها ساعت ۲۱:۰۰ هرشب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا