چهره هاسلبریتی ایرانی

تولد ۴ سالگی کارن پسر حمید عسکری + عکس مراسم جشن

پسر حمید عسکری / با منتشر کردن عکسی خانوادگی از خود و همسرش به همراه پسر ۴ ساله اش به نام کارن تولد پسرش را تبریک گفت با مجله کولاک همراه باشید تا از اخبار جدید سلبریتی ها مطلع شوید. حمید عسگری در ۲۰ مهرماه ۱۳۵۷ در شیراز به دنیا آمده و از کودکی به همراه خانواده خود به فولادشهر در شهرستان لنجان زرین شهر اصفهان مهاجرت نمود.

تولد 4 سالگی کارن پسر حمید عسکری

حمید عسکری نوشت : 

کارن جانم، عسل بابا، ۴ سالگیت مبارکمون باشه

عکسی از کیک تولد 4 سالگی کارن پسر حمید عسکری

عکسی از کیک تولد ۴ سالگی کارن پسر حمید عسکری

اوایل که البوم او به بازار آمد خیلی ها به اسم شادمهر عقیلی فروختند در صورتی که او کسی نبود جز حمید عسگری . رنگ و جنس صدای حمید و شادمهر تا حدی به هم شباهت دارد و این شباهت به نفع او تمام شد.

حمید عسکری به رنگ آبی علاقه دارد و از کودکی یک استقلالی دو آتیشه بوده و حتی الان هم با هزار دغدغه کاری که دارد بی خبر از اخبار استقلال و بازی های تیم محبوبش نیست. یکی از با شکوه ترین شبهای حمید عسکری کنسرتی بود که شب تولدش اجرا کرد و با سورپرایز دوستانش مواجه شد.

او می گوید :هیچ کس در توانایی های شادمهر شکی ندارد البته شباهت صدای من و شادمهر چیز طبیعی در عالم موسیقی است چرا که صداها در عین تفاوت ها شباهت های زیادی به هم دارند .

تولد 4 سالگی کارن پسر حمید عسکری + عکس مراسم جشن

جدیدترین عکس از پسر حمید عسکری

صدای سیاوش شمس را هرگز فراموش نمی کند و صدای محمد علیزاده رو خیلی دوست دارد. غذای مورد علاقه حمید عسگری قیمه های مادرش است. او اصلا اهل اشپزی کردن نیست.

وقتی غمگین است می خواند. صمیمی ترین دوست حمید عسگری میلاد ترابی است. با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است. از میان ترانه ها ترانه بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی رو خیلی دوست دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا